Gå til innhold

hvordan få vasket rundt til dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dåp om ikke så lenge, ungen er ganske krevende, så helt umulig å få gjort noe når vi er alene hjemme. jeg har prøvd vippstol, teppe på gulvet, vogna,hun hylskiker hvis det ikke er oppmerksomhet eller bæring.

vi får huset fullt av familie som skal bo her. er nødt til å få vasket rundt litt, ble dårlig til jul ogsåda jeg var høygravid.

situasjonen er: mannen skal bestandig ut å fixe ting, blir så irritert at jeg river snar håret av meg, igår kveld skulle jeg begynne med kjøkkenet, da måtte han ta med seg hunden ut, som han forøvrig ikke selv har gått tur med på uker.idag begynte jeg kl 7 med kjøkkenet,

ble avbrutt med 2 bleieskift mat, og grining i forbidelse med en dupp. så tenkte jeg å fortsette vaskinga, men måtte han dra til foreldrene for å fixe noe på bilen, som forøvrig har vært slik i måneder.

så nå sitter jeg her med en grinete unge på fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "får lov" å vaske om jeg synger barnesanger og jenta får ligge å se på når jeg vasker. I alle fall går det en stund:)¨

Enda bedre er det om bleien blir fjernet:)

Grinete unge her også,

Skrevet

Hva om du bare drar lett over nå, og heller tar hovedrengjøringa når du og baby er i form til det en stund etter dåpen? Evt. be de som kommer om å hjelpe deg, de forstår sikkert at vasking ikke har stått høyest på prioriteringslista di den siste tida.

Skrevet

min mor kommer, og hun er så pirkete og kommer med mange sårende kommentarer hvis alt ikke er rent og pent, og gidder i løfte en finger for å hjelpe meg. Tenkte jeg skulle unngå å få enda mer kritikk fra henne.

Hi

Skrevet

Det er DERE som skal holde dåp og da er det en selvfølge at det er DERE, og ikke bare du, som rydder og vasker. Så her burde mannen selvfølgelig ta sin del av arbeidet!

Hva om dere bytter på å vaske og på å være sammen med barnet? På den måten vil huset bli rent og ungen er fornøyd

Skrevet

Mannen din kunne tatt med seg barnet til foreldrene en tur da, han hadde fått fikset bilen mens de hadde fått besøk av barnebarnet, som jeg antar ville vært veldig stas, og du hadde fått fred og ro til å vaske huset?

Skrevet

Du får si at mannan kan ta henne med til foreldrene sine? Så kan kanskje besteforeldrenen underholde henne litt om han skal hjelpe til med bilen deres?

Eller så kan du si at han kan ta en trilletur mens han går tur med hunden.

Ikke la han slippe unna med alt.

Skrevet

Mannen din kan jaggu stille opp litt !! Men-men...

Bæresele ??

Dessuten får du ikke lov til å ta innover deg sårende ting moren din måtte si!! Husk; kommentarene reflekterer HENNE ikke deg !!

Skrevet

Så han kunne ikke dra på trilletur med babyen og feste hunden til vogna?

Skrevet

Takk for gode råd folkens.

Svigermor er syk, så kunne desv ikke sende henne med dit idag, men han kommer forhåpentligvis hjem engang, så får vaske litt da.

Skal prøve bæresela ved neste anledning (den ligger såklart i den j.. bilen) hehe.. oppgitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...