Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Ok, mitt vikariat gikk ut i august i fjor, da hadde jeg vært sykemeldt fom januar tom mars, så gikk jeg over i permisjon i beg av april. Arbeidsgiver betalte både sykepenger og permisjonspenger helt til vikariatet var slutt i august, da overtok nav. Jeg har fått feriepenger fra arbeidsgiver, altså både for sykepengene og permisjonspengene tom mars i fjor. Vil jeg få feriepenger av de permisjonspengene nav har utbetalt til meg?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Litt ord deligs feil her:) Sorry, gikk litt fort i svingene
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 For foreldrepenger utbetalt fra Nav får du feriepenger for 12 av ukene
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Selv om jeg allerede har fått feriepenger fra arbeidsgiver altså? Jeg tenker at arbeidsgiver får jo de pengene tilbake fra nav igjen..sykepengene og permisjonspenegen som de har betalt til meg mener jeg
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Det utbetales feriepenger fra NAV for de føste 12/15 ukene. Siden arbeidsgiver har forskuttert lønn i disse 12/15 ukene, er det han som da for utbetalt feriepengene fra NAV og ikke du!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Tror nok det er denne siste som er den riktige, dessverre. Dette fordi det er de første 12/15 ukene nav betaler f.penger for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå