Gå til innhold

har dere tatt med vinterdressen hjem fra barnehagen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har faktisk brukt den av og til minstemann på 2 i bhg...er noen dager det er litt kaldt..fikk den med hjem til vask nå, men lurer på om vi skal legge den bort for godt nå..

Bor i Oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det har vi... bruker regntøy nå eller vårdress...

Skrevet

vi har både regntøy og vårdress i bhg så det går vel greit at vi tar den med hjem tenker jeg :)

Skrevet

For en god stund siden.. :) Selv om det er kaldt blir det fort for varmt og klamt i store vinterdrersser så da er det bedre med parkdress og fleece under... :) :)

Skrevet

Nei, her sludda det faktisk tidligere i dag, så jeg tror vi avventer litt til....

Gjest mphs
Skrevet

Ja. Tok de med hjem til påske.

De har siden brukt vårdressen og regntøy med ull under på de kaldeste dagene.

Har ulltøy liggende i bhg.

Trondheim.

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort! Vårdress er bedre, også kan man ha flere lag under ved behov!:)

Skrevet

Tok den med hjem for et par uker siden, eller var det 1? Husker ikke. Bruker vindbukse og softshelljakke, evt. regntøy.

Skrevet

Har gjort det. Hjemmestrikka ullklær under parkdress på de kaldeste dagene:)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Nei,den henger på sfo enda.Så kaldt som det er her,så avventer jeg litt før jeg henter den hjem.

Skrevet

Den er lagt på loftet, de skrev lapp for en stund siden at vi skulle ta vekk vintertøyet.

Det er vårdress i barnehagen og fleectøy, så hun fryser ikke om det er litt kaldt. Her om dagen det snødde ringte jeg og hørte om de skulle på tur, noe de skulle etter mnd plan. men de dro ikke når det var så kaldt som det var den dagen.

Skrevet

Nope. I dag er det 10 varmegrader, men på mandag kan det like gjerne være 0, så den får henge der ut mai tipper jeg. ;o)

Skrevet

bor ikke langt unna oslo,og jeg vhar pakka bort den for lengst..bruker parkdress og på de kaldeste dagene nå har jeg heller fleece eller ull under dressen. holder i massevis:) er varmere i oslo enn her,så den kan du nok legge vekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...