Ksenia & Anjem Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 de har faktisk brukt den av og til minstemann på 2 i bhg...er noen dager det er litt kaldt..fikk den med hjem til vask nå, men lurer på om vi skal legge den bort for godt nå.. Bor i Oslo
*Minnie Mus* Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 ja det har vi... bruker regntøy nå eller vårdress...
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 vi har både regntøy og vårdress i bhg så det går vel greit at vi tar den med hjem tenker jeg
Mamma Mirabell Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 For en god stund siden.. Selv om det er kaldt blir det fort for varmt og klamt i store vinterdrersser så da er det bedre med parkdress og fleece under... :)
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Nei, her sludda det faktisk tidligere i dag, så jeg tror vi avventer litt til....
Gjest mphs Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Ja. Tok de med hjem til påske. De har siden brukt vårdressen og regntøy med ull under på de kaldeste dagene. Har ulltøy liggende i bhg. Trondheim.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Ja, det ville jeg gjort! Vårdress er bedre, også kan man ha flere lag under ved behov!
Mom2Two Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Tok den med hjem for et par uker siden, eller var det 1? Husker ikke. Bruker vindbukse og softshelljakke, evt. regntøy.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Har gjort det. Hjemmestrikka ullklær under parkdress på de kaldeste dagene:)
Gjest vinterbrud Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Nei,den henger på sfo enda.Så kaldt som det er her,så avventer jeg litt før jeg henter den hjem.
camilla^ Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Den er lagt på loftet, de skrev lapp for en stund siden at vi skulle ta vekk vintertøyet. Det er vårdress i barnehagen og fleectøy, så hun fryser ikke om det er litt kaldt. Her om dagen det snødde ringte jeg og hørte om de skulle på tur, noe de skulle etter mnd plan. men de dro ikke når det var så kaldt som det var den dagen.
Mille** Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Nope. I dag er det 10 varmegrader, men på mandag kan det like gjerne være 0, så den får henge der ut mai tipper jeg. ;o)
Lunita_ Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 bor ikke langt unna oslo,og jeg vhar pakka bort den for lengst..bruker parkdress og på de kaldeste dagene nå har jeg heller fleece eller ull under dressen. holder i massevis:) er varmere i oslo enn her,så den kan du nok legge vekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå