Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hei alle nye og gamle prøvere Jeg var vel en av de meeeget aktive her rundt juletider, da var jeg på stor prøveren om kan kalle det det, men det resulterte i to SA og en ex.u (svagerskap utenfor livmor), så etter det bestemte jeg meg for å satse på å bli skikkelig sporty, det har jeg alltid hatt et lite ønske om å bli...Har ikke vært inne her siden februar...å har ikke hatt sex mer enn max en gang i uken, hvem hadde vel trodd at jeg i dag sitter her med en POSITIV test???! Det er jo bare sååååå typisk! Aldri vært i bedre form og skal konkurrere litt på sykkel i år og blitt heilt hekta på harde treningsøkter og skal i en haug med bryllup i sommer...hadde jo aldri trodd det skulle klaffe! Det er utrolig og jeg er glad, men det kom bare så sinnsykt uventa.... Har ikke hatt et eneste symptom, har trent hardt, og var sikker på at jeg fikk mensen i forrige uke, da jeg spottet, det har jeg gjort litt til og fra den siste uken så jeg tenkte at TR var rett rundt hjørnet men at hun aldri kommer forklarer seg jo med to sterke streker skal til byen nå å kjøpe en med ukeindikator så får vi se om det er kroppen min som spiller meg et puss eller om det virkelig er SANT! Noen andre som har opplevd og blødd litt den første uka?? (regner med det er den)
Lossie Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer! jeg fikk også en liten blødning ved IKM da jeg ble gravid med jenta mi. trodde det var mensen så fant ikke ut jeg var gravid før 6-7 uker på vei. var jo heller ikke planlagt da. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå