Gå til innhold

Anbefale en babygym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe babygym til vår 8 uker gamle gutt i dag :) En sånn til å ligge under på gulvet...

Noen som kan anbefale en fra Babyshop, Barnas hus eller Barnevognhuset Rudo?

En som er stimulerende for barnet, og har en fornuftig pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler tinylove sine :D Gå inn på tinylove.com å se på de forskjellige ;-) Koster vell mellom 600-1000 tror jeg :)

Skrevet

Får man kjøpt de i butikk da? Skal kjøpe i dag nemlig.. Vil helst ikke kjøpe over nett..

Skrevet

Kan anbefale fisherprice sine de har flere forskjellige. de får man kjøpt over alt. har selv den som heter precious moments å er kjempe fornøyd. selv om de billige også fungerer fint hadde det til de elste :)

Skrevet

Tiny Love er bra- mange forskjellige leker som kan hektes på og byttes ut. Fåes kjøpt på vanlige babybutikker=)

Skrevet

Hei!

Hyggelig å se deg her og gratulerer med lille gutten din!Håper fødselen gikk greit og at dere koser dere:)

Vet ikke noe om babygym, men er det en sånn bue med hengende leker, så har de en på ikea:)

Lykke til videre!

Skrevet

Hei februar baby!

Hvordan går det med dere? Ble det februar baby eller mars baby? Vi fikk en mars baby..14.mars ble det gitt..16 dager over termindato.. Ble en mislykket igangsetting, alle midler ble forsøkt..endte i ks..

Babygym er sånn bue med hengende leker ja :) Vi fant en fin på Barnas Hus som vi kjøpte til prinsen vår! Gleder meg til å introdusere den i morgen!

Skrevet

Vi hadde tinylove og den vi har er litt større enn de andre som er ute på markedet. Den har sånne kanter du kan dra opp slik at det blir ekstra lunt for den lille. Anbefales :) Kjøpte den på babyshop eller barnas hus (husker ikke var i ammetåka, hehe)

Skrevet

Vi også kjøpte igår til gutten vår som er 8 uker:) Kjøpte tinylove sin, tror vi blir veldig fornøyd :) Syns jeg fikk mye for pengene med den i forhold til de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...