Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Her diskuteres det, og vi er ikke enige. Heldigvis er vi enige om "sjangeren", men vi har ulike favoritter. Dobbeltnavn er uaktuelt. Her er vår toppliste akkurat nå (tilfeldig rekkefølge): Eirik Kristian Magne Aksel Vebjørn Min favoritt er Vebjørn, hans er Kristian. De tre andre er vi like enige om, men ingen av dem er særlige favoritter for noen av oss, men det er fine og sterke navn. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Av de navnene du lister opp synes jeg at Eirik eller Aksel best. Vebjørn er for snålt, og Kristian er oppbrukt. Magne høres ut som noe min far kunne hett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Eirik eller Aksel (eve. Aslak). Ellers så er Sondre, Torkel, Eystein og Odin fine navn Dere får gjøre som mine foreldre gjorde da min bror skulle få navn. De ble ikke enige så de skrev ned alle navnene på lapper og trakk lodd.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Det er nok ikke så dumt hvis vi ikke blir enige i det hele tatt. Det er ikke lett å finne et navn som et menneske skal bære med seg hele livet :o/
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg synes dere har god smak og at dette blir bra uansett hva dere ender opp med Rangeringen min blir kanskje slik: 1.Eirik 2. Vebjørn 3.Aksel 4.Kristian 5.Magne
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Hei :-) Liker også alle navnene! 1. Vebjørn 2 .Eirik 3. Aksel 4. Kristian 5. Magne
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Kjempeflotte navn! 1. Vebjørn 2. Kristian 3. Aksel 4. Eirik 10. Magne Hva med Vemund, Vetle, Vinjar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå