bassegutten Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har så utrooolig lyst å vite kjønnet med en gang. Er så sykt spennt på hva det e og har såå lite tolmodighet! hehe.. Jeg er nå 12+4 og har blitt satt opp på sykehuset på full kontroll og UL 22/6, dette er jo 1 1/2 måned til! og jeg har så lyst å få vite det når det er mulighet for det (uke 14-15?). Jeg har tidligere i svangerskapet mitt gått til privat jordmor, dette har fungert veldig greit. Har vert der to ganger og det koster 500 for hver gang (Får da bilder og se på skjerm). Så, det jeg lurer på er om jeg bør vente til 22.06 eller om jeg skal gå privat for å få vite det litt før? jeg kan liksom velge om jeg skal gå privat om 3 uker, eller vente til sykehuset om 1 1/2 måned :S Hva hadde dere gjort?
Corneliuss Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Bor du i Oslo så reklamerer Familieklinikken på Majorstua med at de ser det fra uke 14. Bra sted. Det stemte på meg (og på venninene mine sine babyer). De har veldig bra utstyr og er trent på akkurat det. Litt dyrt (tror 1200 kr), men til gjengjeld så tar de seg veldig god tid og gjør det til en opplevelse (i motsetning til mange andre steder jeg har vært =O)) Om du bor et annet sted i landet så ville jeg ha ringt for å høre når de opplyser om kjønn fra. Noen steder vil ikke gjøre det før i uke 17-19, mens andre har dårligere utstyr og har derfor lavere treffprosent. =O) Lykke til - så stas!
bassegutten Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 takk for svar. Bor i stavanger. men jeg skal ta kontakt med den private jordmora jeg har vert hos tidligere lurt å spør først, og ikke bare annta at de kan se det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå