Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er nok ikke den rette å svare på det da jeg har aaalt for mye klær til dem. Har sikkert 20-30 bukser, og ihvertfall 50 gensere Også kommer andre topper å kjoler og slike plagg i tillegg. Elsker shopping!!
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 Ja det var masse klær..Har kanskje 5 bukser og 10 gensere vi...
fru løve Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Tror jeg har 10-15 av hver,men må jo snart ut å kjøpe vår og sommerklær.
*Minnie Mus* Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 jeg er heller ikke rette til å svare.. Her har hver gutt sikkert 100 forskjellige bukser, og enda flere gensere.. Bruker ikke penger på dette selv da. Men det blir bare rot ut av så mye...
fox`y Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 ca 15 bukser, 30 gensere, 10 hettejakker, sokker og strømpebukser i fleng,3 vanlige jakker.
solita 06 Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Oj 100 bukser! Da må dere ha god plass! Har vel 11-12 bukser, hvor av 4 er barnehagebukser, arvet/loppis. Ca 10-12 gensere, pluss en del ulltrøyer. Han bruker ofte bare ulltrøye.
BlåBlå Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Mine arver mye, og jeg syr en del i tillegg. Minsten som arver etter storebror på toppen, har sinnsykt mange bukser og også mange gensere. Men siden jeg v asker en maskin med klæ'r hver dag, trenger de strengt tatt ikke mer enn 5-6 sett med hverdagsklær tenker jeg.
Anne-B. Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 De har ca 5-6 bukser hver, og kanskje 20 eller mer gensere eller korterma topper. De brukes ofte i kombinasjon. Eldste hadde en tid 50 gensere, vi hadde arva masse, og så vil man jo gjerne kjøpe noe selv av og til og. Nå arves det ikke så mye fra andre lenger, siden unger gjerne fortere sliter ut klær når de blir eldre. Mareritt med så mange klær. Vi fikk så mange "samvittighetsplagg" i kommoden etter hvert, sånne som man tar vare på fordi de er for gode til å ikke brukes, at vi ble nødt til å gi bort og kaste. Går ikke an å ha så mange klær, og ikke har de bruk for det heller.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 de har to stooore hyller med tre rader bakover av hvert...altså to hyller med bukser og to hyller med gensere... da kommer tykke gensere og strikkeklær i egen hylle selvsagt
ღBellღ&gulletღ Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 6 bukser og 7 bodyer og 8 gensere
erteposen + 4 Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Jeg gikk akkurat gjennom skapet til min 6-åring og leverte tøy som er for lite til UFF. Igjen i skapet ligger, inkludert det i bhg: 4 ulltrøyer 7 t-shirts 8 tynne gensere 2 fleece jakker 2 hettejakker 6 jeans 6 joggebukser/fleecebukser 2 shorts Pentøy Han trenger litt flere t-shirts, ellers har han mer enn nok.
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 Han på 5 ; ca 4 joggebukser 4 dongribukser 2 pene bukser 10 t-skjorter 10 truser 10 par sokker 5-8 langermete gensere 2 fleece dresser 5 shorts lille tuppa på snart 1; 15 bodyer 2 ullbodyer 6 strømpisser 10 kjoler................. en joggedress 4 bukser to par sokker 4 fleece jakker sånn ca =)
3 tette, og ei badehette!! Skrevet 9. mai 2010 #14 Skrevet 9. mai 2010 Dette har jeg lurt på også Storesøster har 3 smale skap med 8 hyller i vær ( går vell ca 4 stabbler med klær i en hylle) 2 komoder med 3 dype skuffer i vær , og ett innebygd skap med kurver på enesiden og henging på andre ) Og det er STAPPA fult når alt er rent... ( noe det veldig skjeldent er , siden jeg er alergisk mot vaskerommet ) Arver endel , kjøper endel brukt og klarer aldri gå inn i en butikk uten å komme ut med en pose.. Men dette kan da virkelig IKKE vere nødvendig... Broren har noe mindre , men også veldig mye klær.. Nå skal minstemann over i ny str , og jeg vurderer å kjøpe alt nytt denne gangen.. Så skulle gjerne vist hva han egentlig trenger . . . . Han er 7 mnd , og har akkurat begynnt i barnehagen. ( Arbeids situasjonen min er forandret siden før permisjon , så har ikke råd til ett sånt kjøpegilde lenger , men finner ikke noe brukt som jeg syns er noe fint... )
Vilja<3 Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 Oi, det var mange som hadde mye klær. Til minsten på 3 har vi ca 5 joggebukser, han bruker bare det i bhg. Så har han tre litt tøffe dongeribukser. ca 10 t-shorter, 8 litt tynne gensere og 3 litt tykkere og et par hettejakker. Og noen strømpebukser, truser, sokker ( ca 10 av hver) og en del ullklær. Synes det er mer enn nok, bedre å ha noen få men fine klær, så bytte ut etterhvert som de bli slitte. Jenta på 10 år har en del mer, men det sier jo seg selv. Hun har begynt å bli mer opptatt av hvilke klær hun skal ha.
simba>>>3gutter Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 Har alt for mye klær! har ikke telling, men gikk igjenom skapene dems i helga og fikk fylt en sekk med klær som er for små, enda er skuffene i skape fulle! Har arvet mye og fått mye og kjøpt en del selv på salg.
Mandalas Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 Tja.. Yngste har vel ca syv bukser og to strømpebukser. Og kanskje ca syv gensere. Eldste har nok fem bukser nå og syv gensere. Ca Iblant kan det være litt knappt.
___ Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Som passer tror jeg eldste har 2 jeans 1 annen vanlig bukse 3 tights 3 joggebukser 7 tynne gensere 8 (?) T-skjorter 2 fleecegensere 2 tykkere ullgensere 3 innejakker + pentøy og yttertøy, sokker, truser ol Yngste har litt mer. Hun arver fra mange.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 4bukser, to bomullsbukser og ei "sparkebukse" uten fot...totalt:7 Ein tynn gensar, to tjukke (og ein del som ikkje passar endå). Har tenkt å kjøpe ein vår/sommar gensar snart, då det er litt knapt med ein tynn gensar.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 Eldste har vel mellom 20-30 bukser, rundt 50 gensre med tykke å tynne. så kommer jo fin klær og sommer klær som shorts og knebukser uten om, det har han en full hylle i et dypt skap. Hvor mange sokker og sånn han har vet jeg ikke, en full skuff iallefall. og 10 skjorter, sånne som vi bruke til litt finere, men som ikke er sånn dress skjorter liksom Mini har nok litt mindre akkurat nå, men er på vei over i en ny str. så da arver han alt som eldste har vokst ut av (22 mnd mellom de).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå