Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Er det vanlig norske kontakter eller må jeg kjøpe noe med? Hvordan sender jeg vogn? Tenker på hva den skal pakes inn i osv?
neste*gang Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 stikkontaktene i Hellas passer til de norske kontaktene til mobillader føner osv.. Håndtering av bagasjen i Hellas er helt "texas" jeg har selv stått å sett på hvordan de kaster koffertene og min barnevogn ble ødelagt på turen og ene kofferten kom ut uten et eneste håndtak igjen på den.. Men vi fikk bruke vogn helt frem til flyet, selv om det førte til at den ble knust i bagasjerommet på flyet. Så pakk den inn i noe mer en plast.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 vi tok med en trille (maclaren), og pakket den i en gjennomsiktig vognpose vi fikk på flyplassen her i Norge. Vognen kom seg helskinnet gjennom reisen, men vet at det er risikosport å sende vogn uansett til hvor man reiser i verden. Men du vil ikke bruke vognen under mellomlandingen da ?
auro Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Ta vare på plastposen du har på vogna nedover og bruk den på tilbaketuren også. Får ikke slike der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå