Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er av de som ikke husker fra gang til gang Jeg er gravid i uke 7+1, og var på UL i forrige uke. Der så vi et lite hjerte. Men i gårkveld begynte jeg å få kraftige mensmurringer og det holder på ennå Jeg har hatt bittelitt brun utflod, men ingen blødning.. Er veldig bekymret =( Noen som har erfart det samme?? Og hvordan endte det??
ede Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er første gangs gravid og vet ikke om dette er vanlig, men har i dag menslignende smerter. Er litt bekymret, men føler vel at det er lite jeg kan gjøre, annet enn å vente.. Ikke så god på akkurat det! Æsj:(
dodge Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Mensmurrin er helt normalt, er 6 uker og har hatt det stortsett hver dag og hadde det ved forige svangerskap også..
Mini85 Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Jeg kan prøve å beroligere dere litt...er selv førstegangs gravid i uke 9. Hadde så sterke menssmerter i uke 6-7 at jeg bestilte tidlig ultralyd fordi jeg var sikker på at jeg var gravid utenfor livmoren. På ultralyden såg vi en bitte bitte liten baby som låg på rett plass med et bankende hjerte I slutten av uke 7 fikk jeg så store smerter av å jobbe/ være i bevegelse at jeg måtte sykemeldes en uke. Tilbake på jobb denne uken og det har gått kjempe fint! Så prøv å slapp av, jeg har fått bevist at det er helt normalt
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Tusen takk for svarene! Har vært rolig et par dager, men nå har murringen startet igjen =( Jaja, får bare vente og se..
lykkeligmams<3 Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 jeg hadde også masse av det selv når var de ukene på vei, og kan kjenne det enda. Men jeg er 17+6 på vei og alt er perfekt, vokser bbra og hjertet slår fort. husk at kroppen din har mye og forberede seg på, og omstilles så det er nok bare at det strekker litt inni der;D
Luna har født. Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Jeg vil også gjerne berolige. Selv har jeg ca 2-3 dager i uken hvor jeg har sterke menssmerter, ved en anledning var det så ille at jeg tok paracet og var sikker på at jeg mistet. Nå er jeg uke 11+3 og har hørt hjertet slå 2 ganger, senest i går:) Min jordmor (venninna mi:)) sier at dette er veldig vanlig og at det ofte blir værre jo flere svangerskap en har hatt. Det kan også ha sammenheng med hvordan livmoren ligger i utgangspunktet. Lykke til videre, håper alt går fint for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå