Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Et "kjerringråd" sier at om man er kvalm i svangerskapet betyr det at man får jente, fordi jentefostere produserer så mye hormoner som vi reagerer på. Dette stemte på meg. Jeg var kvalm med nr 1 og fikk jente. Var ikke kvalm med nr 2 og 3 og fikk gutter. Søstra mi var så kvalm at hun måtte legges inn på sykehuset og hun fikk gutt, så der stemte ikke dette helt Er det noen som har noen erfaringer?? =) Jeg venter nå nr 4, og er veldig nysgjerrig =)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 æ fikk gutt 1 gang å va ikke kvalm i det hele tatt.. kanskje en eller to gang spydde æ på natta men det va det.. nu har æ vært kvalm hele svangerskape så å si.. ( har 4 uke igjen ) men vet ikke ka æ får den her gangen da .. så e vææældi spent!
2010 Mammaen Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg var kvalm (kastet ikke opp) og har en guttebaby i magen :-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Var kvalm i mitt andre svangerskap, ei jente! Første og tredje gang fikk jeg gutt, og kvalmet ikke. Nå venter jeg nr.4, ei jente. Denne gangen har jeg ikke merket at jeg var gravid en gang Men har denne gangen også gjettet riktig kjønn selv. Er kun med jentene jeg har fått MASSE kviser
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 var ikke kvalm med første (gutt) og super kvalm med nr 2...(spiste nesten bare kjeks en god stund) og med nr 3 greide jeg også å bli så kvalm...(da fikk jeg jente) Føler ikke kjønnet hadde så mye å si egentlig Merker mer på størrelsen på magen jeg med nr 1 og nr 2 var jeg stooooor . La på meg 53 kg og 36 kg og brukte mammaklær fra uke 8 ca Denne gangen kan jeg skjule magen enda, og har mage rundt 8 uker, selv om ejg er 23 uker på vei nå
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Har to jenter og aldri vært kvalm med unntak av en runde omgangssyke i første svangerskap.
lucky meee:) Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg var dårlig i ca 8mnd forrige gang,,, spydde flere ganger til dagen. Vondt i hodet og ellers over alt, føltes det som:) fikk jente! Denne gangen er jeg i superform,,, var noe dårlig om nettene første mnd (men kan ikke sammenlignes med forrige gang). Skikkelig myyye energi:) så jeg var overbevist om at det er en gutt, men ul viser at det er ei jente til:)
krabbetrollet Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har vært helt tydelig mest kvalm med guttene. Har 2 av hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå