Gå til innhold

feirer dere 17 mai sammen med bf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ifjor hadde jeg sønnen min med meg 17 mai og reiste til min familie for å feire. I år spurte bf om vi skulle feire den sammen der sønnen min har barnehage, men pga. det bare blir tog marsj og ingenting etterpå for de som ikke er på skole, så sa jeg at bf. kunne ha sønnen dette året. Sønnen min er 4,5 år og bare halvveis interessert i masse folk og styr og jeg blir utslitt av kaoset og derfor syns jeg det ville vært en fordel å ha med bf for å passe på.. så jeg velger nok det når han begynner på skolen.

(selv om mye kan jo forandre seg til den tid eks.bf får ny familie osv.)

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ungene hver 17mai, døra mi er åpen for alle som vil komme. Bf tror jeg skal komme og se vår eldste datter gå i 17mai tog med skolen for første gang i år. Bf bor i ett annet fylke, så det blir litt feil å feire hos han syns ungene, det er her vennene er og her de går i tog.

Lapskaus lager jeg masse av dagen før, så det er nok uansett hvor mange som dukker opp. Min,bf og min samboers familie. Min manns barn er enten hos oss eller mor, men vi møtes på skolen uansett og feirer dagen sammen. Så hvor mange som kommer innenfor døra her i år vet jeg ikke, men det blir nok noen tror jeg. Vi er alle enige om denne løsningen, så små og store er fornøyde. Jeg trenger ikke å ha barna hver 17mai, men bf klarer ikke å ha barna når det er slike dager, han har nesten ikke samvær med de fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...