nick_342104 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Vi skal til pappa og rydde etter vedhogst og etterpå skal vi til min tante og onkel på grilling. I morgen blir det en rolig hjemmedag hvor jeg skal ordne klart ting til bryllupet til min bestevenninne(bryllup neste helg). Skal lage album med bilder og ting & tang fra utdrikningslaget, brett for lys (skal synge den sangen: vi tenner et lys for brudeparet....)og skrive ferdig talen. Perfekt helg med andre ord:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Har kost oss med en lang og deilig frokost nå nettopp. Solen skinner og alt er foreløpig bare helt topp, venter på at krapylet skal våkne slik at vi får skiftet litt bleier og kledd på henne så vi får gått en lang tur i finværet. Jeg har allerede tatt på meg joggetights og joggesko, klar som et egg. Krapylet er nemlig et sant mareritt å kle på når hun sover, og våkner hun blir hun veldig sinna. Sånt orker ikke mammaen i dag, hehe. Ellers skal vi til en kompis av barnefar i kveld og dit kommer mange av mine venninner fra hjembyen. Blir nok ikke så sent da vi skal i konfirmasjon i morgen tidlig. Må dessuten finne noe å ha på krapylet i konfirmasjonen, og det kan bli litt av en utfordring.
Villa Perlesukker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har vasket rundt kjøkkenet og har bare 2 skap igjen i gangen. Så skal jeg rydde bort alle vinterklær, stryke og vaske alle klærne til barna og sette på navnelapper hvor det trengs. Så blir det grillings og fotball på noen av de små. Alene i kveld og jeg har avtalt en vinkveld sammen med nabodama Men får se hva det blir til .... GOD HELG!
fox`y Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 kom heim 4 i natt å sov til 7. så i dag blir d husvask og bare kos med barna:) mannen er på sjøen så vi skal lage oss noe godt å spise å sette fram godisskålene i kveld å glane tv:) I morgen håper vi d blir bra vær for da blir vi ute heile dagen:) skal rett å slett bare kose oss:) god helg:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå