:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #26 Skrevet 8. mai 2010 nei, jeg klinker ikke for ingen ting jeg heller... hehe... men med han så går det ikke ann og la vær. og vi har gjort dette 1 million ganger før eneste forskjellen er at jeg har blitt med han hjem etter på. så det skal nok mer til før vennskapet settes på prøve (hehe.. du skulle bare vist hvor mange rare krangler og ting som har skjedd i løpet av de 7 årene... hehe) men jeg liker han sykt godt og har alltid gjort det. så du har jo rett i den delen og jeg vet han liker meg også. en inviklet rar verden av tilfeldigheter.
xxxJulianexxx Skrevet 8. mai 2010 #27 Skrevet 8. mai 2010 Neste gang bør du være så flink at du ikke kliner med han heller. Kan hende han får et litt annet syn på ting når han skjønner at han ikke har deg lenger. Hvis ikke er han ikke verdt det!
brooklyn Skrevet 8. mai 2010 #28 Skrevet 8. mai 2010 Fantastisk flinke du! Det er så lett å bli "oppsvøpt" (i mangel på bedre ord) av gamle følelser og trygghet og alt det gode som hører med ekser, og man glemmer helt det kjipe, så du var KNALLFLINK som bare klinte! Kan med hånden på hjertet si at det hadde jeg ikke klart. (nå er jeg godt gift og hadde nok klart det likevel, men hadde jeg vært singel hadde jeg røket til og garantert angret som en hund dagen derpå. For jeg også har en "sånn eks")
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #29 Skrevet 8. mai 2010 jeg tror han har et litt annet syn på ting nå allerede (men vi får jo se hvor lenge det varer) for han oppfører seg helt anneledes nå. og det har vel mye med samtallene vi hadde i går også. vi var inne om veldig mange såre temaer på en fin måte og jeg tror vi begge var veldig ærlige. så vi får se. men det er jo uanett en lang vei til å gå! men dette var et fint steg i riktig rettning tror jeg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #30 Skrevet 8. mai 2010 tror mange av oss har en "sånn eks" i skapet... hehe. men jeg tror faktisk mitt lille forhold med skotten har hjulpet på, for for første gang har jeg virkelig hatt det knallbra med en fyr som ikke er denne Xen. og virkelig følt noe for en annen. det gir på en måte en litt fin trygghet. ååå.... jeg er så spent på hva som skjer neste gang vi møtes, men da er jeg jo edru i tillegg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå