:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 jeg var i 40 års lag til en av mine beste venninner. og naturlig nok drakk vi relativt mye. og det har jo stått i statusen til ALLE de 20 inviterte jentene at de skal dit i dag. så gjett hvem som dukket opp. jo det var min X - den eneste jeg noen gang har elsket, den eneste jeg aldri kommer over. så vi blir sittende og prate og flørte omtrent hele kvelden. og selvsakt ble det masse klining og prat om fortiden. også sier han at han skal hjem, fordi han begyner og bli full og skal jobbe i morgen. så jeg følger han til heisen og vi blir stående og kline til det stenger. han spør mange ganger om jeg vil bli med hjem og lover at vi ikke trenger å gjøre noe - han vil bare holde rundt meg i kveld. men jeg er flink å sier nei og forklarer hvorfor. også stenger det og vi deler taxi for vi bor i samme rettning. og selv når taxien stopper uten for hos han og vi sitter der og kliner og er ekstremt søte - selv da blir jeg ikke med han hjem. og mens han låser opp døren så ringer han og vi fortsetter og prate jeg er så stolt av meg selv! jeg har kjent han i 7 år. jeg har elsket han i sikkert 6 1/2 av dem. og alikevel så greide jeg for første gang i mitt liv og ikke bli med hjem, selv i beruset tilstand. stolt stolt stolt stolt!
Pysa Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Flinke jenta! Du har god grunn til å være stolt! Jeg mener det - jeg har selv for høyt gjenbruk av menn, jeg blir sammen med ekser jeg burde ha vett til å holde meg unna. Nei til gjenbruk!
Gjest irismor Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Du er ikke flink du er superduperhyperultrasuperduper GOD :-) Stolt av deg. Resirkulering av ekser er ingen god ide, er en grunn til at de er ekser. Du bør gå rundt og smile i hele dag =o)
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Flink som ikke ble med hjem...? Tja, jo da du var jo et... Men sitte å kline med han hele kvelden...? I bursdagen til en av dine aller beste venninner...?? litt kip kanskje...??? Min mening da... =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 nei nei, hællaussan jeg glemte ikke venninnen min! jeg var masse sammen henne også og hun vet hva han betyr for meg og hun sa flere ganger i løpet av kvelden "gå til mannen i ditt liv". så det var bare på slutten av kvelden jeg ikke var helt deltagene men med 20 venninner på et utested så er det ikke sånn at hun blir sittende alene. og jeg er fremdeles stolt! og jeg har fått takk for i går melding... hihih
Villa Perlesukker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 hehe synes du skal være stolt jeg ... da jeg traff gulesider så lå vi bare å pratet hele natten... i samme seng!!! Han skrøt til sin søster uhemmet over sin bragd og jeg til mine venninner ( dette har vi ledd om i ettertid kniiiis) dagen etterpå var vi begge pålogget på facebook og han takket for en fin kveld.... ååååå jeg var i himmelen .... Synes du skal være stolt jeg mange som hadde hoppet i høyet med han .... Dessuten er spenningen det aller aller beste synes jeg...Deilig å ha den følelsen! Stå på! Klem
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Skjønne, flinke lammekjøttet! Så utrolig stort gjort, hadde aldri klart det samme selv... O'hellige sterke kvinne:-)!
Monajenten Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Ja da er du jammen meg flink! MEN jeg må spørre - hvor var skotten oppi dette? :-O (Og hvis skotten er utav bildet og du har elsket han så lenge, hvorfor ble du ikke med hjem og bare giftet deg???)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2010 skotten dumpet meg og dro tilbake til sin gale X.... så han er borte. og grunnen til at jeg ikke ble med hjem er fordi det er det jeg alltid gjør og alltid så er det supert og alltid så prater vi hele natten og holder rundt hverandre og alt er som i paradis. men etter jeg har dratt derifra så hører jeg aldri noe på en stund. og jeg føler meg ikke bra da. så nå var jeg flink og ikke ble med. og han ringte nå og ville finne på noe til uken... dette føles mye bedre!
Monajenten Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Jævla skotte! Da er jeg enda mer stolt av deg, flinke flinke FLINKE lammekjøttmannen<3 Fingers crossed!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2010 ja, det var veldig kjipt. men det er helt ok nå til skottens forsvar så var han aldri noe dust mot meg eller noe - bare ærlig. så møter jeg han på gata nå så er ikke det noe problem.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Du er superflink! Og sterk!
Mom2Two Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Flinke jenta!!! Det krevde masse selvdisiplin, det er jeg sikker på. Jeg er også sikker på at du er glad for den avgjørelsen i dag. God klem til deg
Mille** Skrevet 8. mai 2010 #18 Skrevet 8. mai 2010 Du var flink! Vet hvor vanskelig det kan være, men man får så utrolig mye bedre selvfølelse ved å la være. ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2010 ja jeg er super duper fornøyd med meg selv i dag! og jeg tror han også er fornøyd med meg for jeg får så mye oppmerksomhet av han... hehe... og det liker jeg!
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #20 Skrevet 8. mai 2010 Hm, jeg får vel være djevelen, da, og spørre hvorfor du skulle si nei til noe du liker - er ikke det ekstremt selvfornektende og burde forbeholdes ting med kalorier?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2010 fordi jeg vet jeg blir såret etter på. og det liker jeg ikke :/
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2010 #22 Skrevet 8. mai 2010 Så flink du er ! Spesielt vanskelig siden du vet hva som funker og at det antakelig hadde blitt veldig bra om du ga etter. Men... skal du gjøre det neste gang dere møtes også? Evt hva er målet med å møtes? Å bli sammen igjen? Og da må man jo spørre (seg selv, du trenger jo ikke svare meg da, ha ha) hvorfor det ble slutt i sin tid? Ok, jeg analyserer alt. He he. Sånn er det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #23 Skrevet 8. mai 2010 vi er jo venner og har vært venner i mange år. så å stoppe og møte han er helt utelukket. men jeg forstår hva du mener. og vi snakket om det i går. hm.. jeg tror uansett ikke det er opp til meg om vi blir sammen igjen eller ikke
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mai 2010 #24 Skrevet 8. mai 2010 Flinke-kjøttet Forstår veldig godt at fristelesen er stooooooor! Hold ut, det blir bedre ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2010 #25 Skrevet 8. mai 2010 Jo, ok, jeg ble forvirra av at dere klina hele kvelden. H ehe. Jeg kliner ikke for ingenting om du skjønner. Og ikke med venner. Men om dere er venner og skal være det videre så er det hvertfall bra av deg å ikke bli med ham hjem:) Det er sååå lett å bli med ekser hjem, terskelen er jo så mye lavere enn med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå