Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 (Ja, jeg er min egen beste venn, og skriver dette innlegg nå - med fjorten i promille - da jeg vet at jeg definitivt ikke vil være i stand til å gjøre det i morgen. Auh auh.
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2010 Dette innleggET! Nei, jeg er ikke retardert. Jeg har bare drukket ufattelig, ufattelig mye.
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Vel rådene kommer sent, men håper du spiste godt og drakk mengder FØR du la deg Deretter er det bare å knaske apotekvarer, drikke vann, komme deg ut i friskluft og la tiden lege alle sår. God bedring
Verbena Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Frisk luft, cola og mengder med ibux fordelt ut over dagen! Og en digger burger når du er i såpass form at du klare å tenke på mat! Funker værtfall for meg! Også kan det selvfølgelig være en stor fordel om du tømte i deg en god del vann før du la deg til å sove.
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Jeg kan komme og pleie deg? Det er mitt beste tilbud. Jeg kan ha med cola, pottis og rømmedipp, byens beste babb og kjærlig omsorg, samt god trening i å omgås fylleangst og dempe de verste utslagene av den. Kjølig hånd på pannen når du spyr og sånt er jeg også god på.
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg elsker deg. Hvor var du klokken seks i dag tidlig, da jeg plutselig bråvåknet som et skjelvende vrak, svevende i grenselandet mellom "uhorvelig dritings med klare sjøsyketendenser" og "på god vei til å bli ufattelig bakfull"? Ringer deg definitivt neste gang, tror jeg har stått det (verste) over nå. Men du kan imidlertid godt klappe meg mykt på hodet og si pus pus og veldig glad i deg og sånt. Og helst bekrefte at jeg ikke satte fyr på så veldig mye i går, og at jeg slett ikke sa til særdeles feil person at jeg ville gifte meg med vedkommende, og at det å flytte bilen barelitt fordi det skal være garasjevask fra fuglene fiser (og du vet at du ikke kommer til å orke å stå opp i tide) selvfølgelig ikke teller som fyllekjøring.
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 For øvrig kan jeg dessverre avkrefte at jeg tømte i meg store mengder vann i går. Jeg tømte stort sett bare i meg store mengder alko, kom liksom aldri lenger enn det. Og dessuten var det veldig vanskelig å gjøre ting da jeg endelig kom hjem, spesielt å kle av seg var en litt for stor utfordring, faktisk, noe som jeg antar at var grunnen til at jeg våknet iført bh, ullskjørt og ballerinasko.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Ganske artig når å skrive innlegg på kranglesiden på dib blir mer automatisert enn å kle av seg:)
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 *klapper mykt* lille pusepus, det går bra, vet du! *klappeklapp* Du var bare fin i går, og om du skulle huske noe annet er det feil, og ikke la noen innbille deg noe annet. Og uansett hva det var så var det noen andres feil. Og det regnes ikke som fyllekjøring når man er full nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå