Gå til innhold

Her er mine fordommer, sky meg! ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk er kjedelige og litt dumme, der hvor mange av disse tingene/interessene går igjen... :

Joggebukser

Sport

Fotball

Amerkansk "rikmannsstil", litt Dynastiet..

Adidas klær

Slippers

Mye flis-klær

Dårlig tv for små barn, allá Disney channell

Syntetiske klær

Mc Donalds

Hyppig titting på div reality-programmer

Tv som står på under måltidene

Boblebad

Vannseng

Stor interesse for biler

Lite samfunnsinteresse

Liten interesse for kunst og kultur

Hyppige handleturer til Sverige

Tv på soverommet

Lita boklesing for store og små

Overdreven trening

Tv 3

OSV...

Hilsen åndssnobben ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og å leie en limousin!!!

Skrevet

Hva syns dere er harry/kjedelig/smakløst? :)

Skrevet

Silikon

paradise hotell

botox

Skrevet

Åndssnobben...? Haha... screw you!

Tilfeldig at du utelater dårlig skriftspråk?

Skrevet

Dårlige skriveferdigheter (slik som hi)

Skrevet

Av den listen der går jeg inn under;

Joggebukser.. " elsker å daffe rundt i forskjellige typer treningsbukser"

Hyppig titting på div reality-programmer "jeg bare må"

Hyppige handleturer til Sverige " må jo ha en del ting hjemmefra jo"

Tv 3 " ser mye på tv3 jeg"

Allikevel går jeg som den mest harry her inne, men kan jo tenkes jeg fyller lista under "osv" da ;o))

Skrevet

Ja, det er tilfeldig! Dessuten kan jo det for mange ha med dysleksi å gjøre.

Personlig legger jeg ikke mye vekt på slik her inne, samme som når jeg skriver en melding, jeg tar rett og slett ikke dette forumet så høytidelig! :D (Vet det sikkert er litt sjokkerende å høre!)

Skrevet

Ho ho, morsomt at folk bedømmer folks skriveferdigheter utifra et useriøst innlegg om natta, på et totalt useriøst og meningsløst forum! Artig! ;D

Skrevet

Jaja, ikke vær lei deg Cat.68, du er sikkert ganske grei for det!

Skrevet

Ok ,skal prøve å ikke få hele livsgrunnlaget mitt revet bort fra føtterne mine pga dette. Takk for medfølelsen . hehehe. ;o))

Skrevet

Når man er dum hi, slik som deg, så burde man vel egenlig tape sammen fingrene slik at det ikke er mulig å skrive på tastaturet. Det lyser mindre intelligent over hele deg og skrivemåten din. Du har vel dysleksi som alle andre med dårlig språk.

Skrevet

Nix, bare lat på et slikt forum som dette!

Og dum er jeg heller ikke.

Men hva syns du er harry, bortsett fra dårlig skriftspråk?

Skrevet

Ser du skriver det, men det hjelper ikke akkurat på inntrykket du gir.

Hvite hjem med stor overvekt av hvitt interiør er harry i mine øyne.

Skrevet

Ja, det er jeg enig i at det kan være! :) Spesielt de som legger seg på den stilen kun for å slenge seg på trenden, og gjerne kjøper "hele pakka", uten noe personlig preg.. Utrolig kjedelig.

Du får ha akkurat det inntrykket du vil ha av meg (hvis du seriøst tror du kan få et reelt inntrykk av noen via et slikt innlegg) - det er garantert feil uansett! :D

Skrevet

Men ingening på lista over syns du er det minste harry da, eller?

Da vet jeg også AKKURAT hvordan du er som person! Ha ha!

Skrevet

åndssnobber synes jeg er harry...

jeg klarer ikke frp-folk som klager på alt, folk som maser om hvor fælt det er å bo i Norge med alle avgiftene, ja, generelt folk som klager og syter over alt og alle, det er harry!!! De skulle bare visst hvor godt dem har det her i Norge!

Skrevet

Hvis du med flis-klær mener fleece-klær, bør du vite at de aller mest snobbete snobbene bestiller Patagonia etc på nett, fordi visse typer fleece har uvurderlige egenskaper til toppturene deres.

Og da snakker jeg ikke om det vulgære og absolutt nedrente Kilimajaro, som enhver tulling kan klare. Huascaran, Elbrus og andre mindre kjente alpine perler er det de blaserte verdensborgerne vil bestige.

Ellers er vel den lista ikke særlig kontroversiell - den består "tilfeldigvis" av elementer som ble del av nordmenns hverdagsliv på 80-tallet, og er dermed bare umoderne. På samme vis som teleksmaskinen og personsøkeren.

Skrevet

Min fordom er mot mennesker som ikke er rause nok til å forstå at mennesker er forskjellige og at det beriker samfunnet vi lever i. Herregud så kjedelig det hadde vært om alle gikk rundt i perfekte klær i "riktige" merker og materialer, så på nrk og handlet økologisk mat på Meny etter at de hadde vært på kunstutstilling og diskutert samfunnsrelaterte spørsmål......

Skrevet

Hvordan kan du skylde på å være lat? Å skrive feil med vilje er ikke latskap, det er dumhet.

Skrevet

Her er noen av mine fordommer:

- Nordlendinger er usexy og klager for mye.

- Sosialklienter er late og forlanger for mye.

- Somaliske menn er kanskje de aller lateste - og sleipeste.

- Lærere og politikere tror de er mye smartere enn de egentlig er.

- SV-ere er bitre.

- FRP-ere er enkle.

- Folk som er gode i matematikk er de smarteste.

Jeg mener ikke at disse alltid stemmer, men stort sett gjør de det.

Skrevet

Du glemte; generaliserende mennesker med skylapper er dumme og uvitende:P

Skrevet

Kjære HI.

Du beskriver enslige menn!

Hahahaha

Skrevet

*Røykere er mindre intelligente

*Røykere som ikke har opphold under graviditet er regelrett idioter

*Bloggere lider av mindreverdighetskompleks og trenger bekreftelse - positiv eller negativ er det samme. Så lenge kommentarene kommer er bloggeren for nøyd.

*Frp-medlemmer er enten egoister eller dumme.

*Unge mødre er paranoide. Ja, jeg ser på deg. Kun fordi du holder en søt baby. Tenker ikke på om du er 17, gift eller lbifil.

*De som ammer/kun gir flaske lider av det samme som unge mødre. Jeg ser på deg fordi du har en baby. Ikke fordi du gir flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...