Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er student og har hatt 100% plass ti poden der vi bor nå. Men jeg er ferdig på skolen i Juni og har fått lærlingplass i en annen kommune enn der jeg bor. Planen er å flytte dit når jeg er ferdig på skolen og har funnet leilighet.

Men så; søknadsfristen for bhg ikk ut i januar, jeg fikk ikke vite hvor jeg fikk lærlingplass før i dag. Jeg har søkt i hjemkommunen min og fikk 100%, men da det blir for langt borte fra hvor jeg har fått jobb og siden vi skal flytte, er ikke den aktuell.

Hva gjør jeg nå? Jeg får ikke fullført utdannelsen min om ikke Poden får full bhg plass i den kommunen jeg skal jobbe :S

Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få bhg plass utenom at jeg har søkt ordinært i januar?

Har jeg noen fordeler da jeg er student og alene mamma?

Og hvordan er dette når jeg ikke er bosatt i den gjeldene kommunen (flytter dit snart, håper jeg)

Takk for svar!

Fortsetter under...

Gjest ->>-

Du søker antagelig utenom hovedopptak og håper på at det er full barnehagedekning i nevnte kommune. For sikkerhets skyld bør du ringe den instansen som har med barnehageopptak der å gjøre, og spørre hvordan du best øker sjansene dine.

Noen kommuner prioriterer aleneforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...