Gå til innhold

Flere med barn som smågråter gjennom natten?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta vår sover gjennom natten, emn smågråter litt i halvsøvne flere ganger per natt. Det er bare snakk om sutring som varer under et minutt før hun sover ormalt igjen. Jeg velger å ikke gå inn til henne fordi jeg da vil vekke henne, men tenker jo litt på om noe kan være galt. Hun er i helt fin form på dagen, men kan hoste litt på natten.

Flere med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille her gjør også det ganske mye om natten.

Vi tror det skyldes at hun har spyttet ut smokken og ikke finner en ny med en gang.

Hun har alltid 4 til 5 smokker i senga, så tar ikke lang tid før hun finner en ny, putter den inn og sover videre.

Dersom hun ikke finner en ny, går smågråtingen over til vræling og hun våkner. Siste skjer ikke ofte da.

Skrevet

vår gutt på snart 7 mnd sover også gjennom natten nå, men smågråter noen ganger. Tror det er pga smokken han mister, så vi bare putter den inn igjen så blir det stille. Mulig han har stoppet etter kort tid som du sier din gjør, vi har ikke prøvd å la han gråte uten å gi han smokken.

Hva kan være galt? hadde hun vært plaget med noe så hadde hun jo ikke småsutret i under et minutt for så å sovne igjen? Kanskje hun drømmer?

Skrevet

Vesla på 8,5 mnd pleier å småvåkne flere ganger på kvelden og gjerne noen ganger om natten også., men hun reiser seg opp i sengen da slik at jeg må legge henne ned igjen. Hun finner smokken selv og putter i munnen, og står gjerne der med smokk i munnen og ene hånden, men likevel gråter hun. Holder som regel å legge henne ned og stryke over ryggen et par ganger, så sover hun igjen. Irriterende, men det gir seg vel etterhvert.

Skrevet

*irritert på automatisk anonymknapp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...