PAVEEL Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Synes egentlig ikke noen av de sto frem som "the one", men det er sikkert pga at jeg er tilhenger av Norske trauste navn:-) Skal jeg velger så synes jeg Leo er finest av disse. Lykke til med navnevalget:-)
*enfalmawen* Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Eneste jeg liker er Levi, minsten min har det til mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 eneste jeg vil kalle et navn av disse er Kasper.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Kiran var litt tøgt, men høres ut som et hundenavn, da synes jeg Kian er finere. Kasper er fint, men litt oppbrukt her vi bor hvertfall Levi liker jeg absolutt ikke, Leo liker jeg men myye brukt det også. Mio var jo litt artig og fint, aldri hørt om det før. Men det kan kanskje hørest ut som en jente. Så tror det må bli Kian:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Mio- Tenker på boka til Astrid Lindgren Mio min Mio. Levi- tja, hva skal man si? Ikke stort å si her i allefall. Leo- Ok Kiran- Kom bisken Kasper- Fint det ikke var med C
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Mio - Veldig feminint Levi - Greit nok hvis barnet blir født som 60-åring Leo - Supert navn Kiran - Helt greit Kasper - Boooring
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Levi og Leo høres greit ut. Resten er tullenavn som ingen voksen mann ønsker seg. Seriøst, ville du likt at mannen din hette for Mio? Mjaaauuuu....
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Mio: Pinlig. Levi: Greit nok. Leo: Liker ikke. Kiran: At det var ..? Kasper: Greit nok.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Kasper og til nød Leo går greit, resten er ikke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Mio min Mio.. Jeg syns det er et rart navn. Jeg er ikke vant med det. Levi er fint uten at jeg vet hva navnet betyr. Leo er også ganske så fint. Det er vel kanskje hakket mer internasjonalt enn Levi? Kiran? Er det virkelig et navn? Kasper er fint dersom du skriver det med C. Jeg tenker på det snille spøkelset Casper som de viser på NRK Super. Fint lite spøkelse, fint navn :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Mio - Kan ikke se for meg gutter eldre enn 3 mnd med det navnet. Levi - Beste forslaget her. Leo - Nei. Kiran - Nei, aldri! Kom kom hunden! Kasper - Helt greit om du ikke kommer på noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Enig med hun andre her, Kasper er det eneste som kan kalles et navn. Og sønnen min heter det
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Levi er veldig internasjonalt det. Maaange som heter Levi i USA.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Levi er ok. Resten ville jeg aldri ha kaldt en unge, kanskje en katt....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #18 Skrevet 8. mai 2010 Liker Levi best, nydelig navn Alle navnene er fine, men synes Mio er litt rart pga jeg kun tenker Astrid lindgren.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #19 Skrevet 8. mai 2010 Jeg syns Mio var kjempetøft! Syns ikke det er noe mer feminint enn feks Leo. Mio min Mio <3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #20 Skrevet 8. mai 2010 I all verden - for noen "navn"!! Mio - "Mio, min Mio". Det er en bok. Levi - Olabukser Leo - Kunne aldri kalt min sønn for løve - helt ille! Kiran - Kan knapt karaktiseres som navn Kasper - Spøkelse OM jeg ikke hadde hatt andre valg enn disse, hadde det blitt Kasper. Foreslår imidlertid at du kjøper deg en navnebok - dette var ille!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #22 Skrevet 8. mai 2010 Åh gid a meg. Kjedlig om alle skulle hete Ola og Per da vettu
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #24 Skrevet 8. mai 2010 Nå er det heldigvis endel flere alternativer enn Ola Per Mio Levi Leo Kiran Kasper
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #25 Skrevet 9. mai 2010 Kiran, men skrevet Kieran er jo et veldig vanlig navn i Uk og Usa. Kiran på den måten hl har skrevet det er et kvinne navn fra india. Rart at så mange forbinder det med hundenavn, aldri møtt en hund som heter kiran..? Jeg liker selvsagt navnet da min sønn heter det Levi er også tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå