Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #26 Skrevet 8. mai 2010 Signerer 11.06 Og er heller ikke helt sikker på om dette er tull. I så fall er spøkene gått for langt her inne, for lenge siden!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #27 Skrevet 8. mai 2010 Å være skadefro er noe av det styggeste et menneske kan være.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #28 Skrevet 8. mai 2010 Er jeg skadefro hvis jeg noterer meg en kamerat som brisket seg fordi han var gift og vi andre ikke var det? I dag er vi andre gift og han er skilt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #29 Skrevet 8. mai 2010 men dette har da ikke noe med at HI godter seg over at venninna har fått 2 barn med downs! Dette er da 2 vidt forskjellige ting! Signerer også 11:06
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #30 Skrevet 8. mai 2010 Ja det er vel en mager trøst når man venter gutt nr 3..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #33 Skrevet 8. mai 2010 At du føler de bør "straffes" fordi DU egentlig ønsker deg en jente er lite sjarmerende må jeg si. Håper de det gjelder kjenner deg igjen her inne! Men gratulerer; DU VINNER PRISEN FOR DEN MINST EMPATISKE HER INNE I DAG!HURRA........
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #34 Skrevet 8. mai 2010 Æsj for et innlegg. En ting er at du skriver det på kødd, en annen ting er at du faktisk ikke forstår hvorfor folk reagerer på det... Utrolig!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #35 Skrevet 9. mai 2010 Fysj, så fæl du er!!! Jeg har et barn som er psykisk utviklingshemmet og blir sjokkert over at det faktisk finnes slike folk som deg. Det er en grusom beskjed å få at barnet ditt ikke er som forventet og mange går i sjokk, det har tydeligvis denne moren gjort, du er rett og slett onskapsfull og har totalt mangel på empati. Fæle, fæle menneske...du burde skjemmes!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #36 Skrevet 9. mai 2010 Jeg tror faktisk ikke på at du tuller.. jeg tror du er ei skikkelig driitkjerring!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #37 Skrevet 9. mai 2010 jeg tolker det innlegget her som at man skal være fornøyd med det man får. Og at det å synes synd på andre når de får "bare" gutter kanskje ikke er det rette..... Ett innlegg på kanten ja... men samtidig synes jeg det er veldig stort fokus på kjønnet på barna...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #38 Skrevet 9. mai 2010 så enig med deg HI. Når jentemødre skryyyyter av at de har ei jente i vente, og hvor bra dette er osv, så må du få komme med din utblåsning når du "kan". DÅRLIG gjort av jente-mammar og si at dems babyer er 'bedre og mer verdt' enn guttemammar. Gratulerer med en frisk gutt, klem (selv om det er synd på de nybakte foreldrene som fikk downsjenter).
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #39 Skrevet 9. mai 2010 ET GODT INNLEGG - og en tankevekker! Ja, du tullet, hi, historien var fiktiv, men allikevel "a good one!" Det forteller oss en viktig ting: Når det kommer til stykket er ikke kjønnet det viktigste, men heller det faktum at barnet vokser opp med evnen til å oppleve lykke (downs eller ikke).
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 9. mai 2010 #40 Skrevet 9. mai 2010 Dette er det styggeste innlegg jeg har lest her på anonymforum. Men jeg forsto med en gang at dette var spøk. Det kan umulig finnes folk der ute som mener dette, og tør og si det høyt. Dette inlegget burde bli slettet! I lag med MANGE andre inlegg som er i samme gata, bare ikke så brutale. Dette sier litt om hvor lite redigering som er her inne. Helt tragisk =( Fordet om det finnes et anonymforum, trenger det ikke være så mange usmakelige inlegg. Noen av oss, liker og ha en anonym plass hvor man kan spør om "pinlige" ting, og lufte tanker (som ikke er sårende for resten av forumet).
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #41 Skrevet 9. mai 2010 Det er stor forskjell på å å poengtere at det er for mye fokus på kjønn og på å kose seg fordi andre har fått tvillinger med down og moren er i en sjokk og sorgprosess. Dette innlegget er klart et "HA HA, det har du godt av" - innlegg......og ingen fortjener barn som vil kreve veldig mye ekstra av foreldrene i 18 - 25 år fremover. Det er en glede å ha et barn med et syndrom, men det er veldig tøft og jeg ville aldri gledet meg over at andre fikk et barn med et syndrom fordi jeg ikke unner dem et "friskt" barn.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #42 Skrevet 9. mai 2010 Jeg er ikke enig i det HI sier her, MEN jeg forstår hva hun mener. Dette var kvalmende satt på spissen og ja, smakløst. Men som mamma til fem gutter så må jeg si at den "sympatien" folk viser når man får enda en gutt i gjengen er bare ekkel og at folk så åpenlyst håper på våre vegne at denne gang MÅ det da bli en jente, det er så man får lyst til å gi folk en over kjeften og be dem dra til helvete. Vi er utrolig takknemlige for at vi har fem fantastiske, friske, vidundelige barn og at det tilfeldigvis ble bare gutter spiller ingen rolle i det hele tatt. Jeg er verdens heldigste mamma. Jeg har en venninne som kun har jenter og hun opplever nøyaktig det samme, og mannen får spesielt føle sympatien siden de nå har bestemt seg for å ikke få flere barn og stakkars pappa aldri vil få oppleve det å ha en sønn. Jeg ser at dette sliter på dem, men de sier ingenting, i stedet ser jeg at de får et trist drag over ansiktet og våte øyne. Kan vi ikke bare glede oss over de deilige barna vi får om de er gutter eller jenter eller har downs???????? Og de som ikke klarer det de kan la være å lage barn.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #43 Skrevet 9. mai 2010 14.16.. Et godt innlegg?? Er HI plutselig blitt en dyp virkelighetskritiker med skjulte budskaper? Piss meg i øret!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #44 Skrevet 9. mai 2010 Heisann!! Tror ikke dette er ett innlegg for å "godte" seg i det hele tatt!! Men for å gi noe å tenke på..... Når moren min fødte storebror, så lå det en dame ved siden av på barsel. Denne damen gråt og gråt fordi hun ville ikke se barnet om det hadde rødt hår......men det som var at barnet manglet en arm og en hånd på den armen som var der. Man skal være lykkelig om man blir gravid og får friske barn. Man skal ikke ta alt som en selvfølge!! Tenk på de som strever lenge uten å være heldige!! Hadde tenkt å ikke la meg provosere, men klarte ikke å la være. Les innleggene en gang til så kanskje man skjønner hva som står....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå