Gå til innhold

dere som har hund, hva gjør dere for at ikke det skal sette seg hundehår på klærene fra vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vasker jo teppet til hunden innimellom så det kommer jo litt hundehår i vaskemaskinen, så noen ganger ser jeg at det setter seg på klær som blir vasket, det kan være lenge siden vi vasket hundeteppet så det må jo legge seg ett sted i maskinen. Det er ikke store mengder men det er allikervell irriterenes, de klærene som går i tørketrommelen forsvinner det jo som regel på, men klær som henges opp henger de seg fast på.

noen som har tips, eventuelt hvor i maskinen det kansje legger seg så jeg kan se etter der? syntes det er litt irriterenes å måtte plukke av de små hårene fra finkjoler når de vaskes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støvsuger hundeteppet grundig før jeg vasker det. Som regel legger det seg hår i pakkingen i døra så det må jeg tørke godt. Ellers så finner jeg ikke noen hår noen steder inni der. Har til og med tatt ut den proppen for å evt. renske opp der, men der var var det hårfritt.

Har funnet ut at med hund i huset blir det aldri hårfritt. Har kjøpt inn flere ruller med sånn rulle som du tar bort hår og sånn med fra klær.

Skrevet

ja så i den pakkingen i døren å det trenktes å bli tørket der ja ;)

sikkert veldig lurt å støvsuge hundeteppet før det blir vasket, skal begynne å gjøre det.

ja samboeren min sa iste når jeg klaget at vi fikk gå til innkjøpt av slike klesruller, hehe.

det blir nok aldri helt hårfritt med hund nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...