Gå til innhold

Hvordan i huleste skal man treffe en mann når man har angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye man tenker på når man er alene...Kan bare ikke fatte og forstå hvordan jeg noensinne skal kunne treffe en mann igjen! Jeg fungerer greit i hverdagen med mine søte små, og er i fast jobb...Men dagene går jo da kun i arbeid og de små! Internett er heller ikke aktuelt, da jeg har angst og f.eks. aldri vil klare å møte en mann for første gang på cafè, kino, resturant eller lignende. Videre er heller ikke arbeidsplassen aktuell, da det på min arbeidsplass kun er damer! Hjelp meg gjerne dersom noen har gode forslag! Er ikke desperat, men det hadde jo vært koselig med en som kunne holde rundt en av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at eneste måten å jobbe med angsten på er å eksponere deg for de situasjonene som skaper angsten?? Så sett i gang!! Kjenner mange som har truffet mannen sin på nettet og tenker det er en fin måte å treffe en mann på, bli litt kjent med før man treffer en i virkeligheten. Sett i gang, du vet at du må eksponeres om du skal treffe noen :-)

Skrevet

Kanskje greit å kontakte lege ang angsten din, finnes også alternative måter å bli kvitt den sånn som hypnose eller tankefeltterapi.

Hvordan er det sosiale livet ditt? Har du noen venner eller hindrer angsten din og alenemortilværelsen din å ha det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...