Gladjente00 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Lurte på om du ville se litt på meg denne gangen også... *utolmodig d er meg* Nå har vi kommet inn i pp 4 og ingenting har skjedd ennda.. så lurer på om du klarer å se om det blir noe denne gangen? begynner å bli litt urolige med tanke på at det skal vær noe gale med meg nå. jeg er født : 29.08-84 Mvh Lene
zassy☆ Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Hei. Får opp at du får gode nyheter snart! Veldig snart! Vet ikke sikkert hva dette gjelder..men nyheter kommer sterkt opp her!! Det er også flere mennesker her..kanskje er det flere nyheter på en gang fra flere, eller at dette påvirker mange..hmm..beklager at det ble så diffust. Fikk ikke opp noe graviditet i kortene nå i kveld sånn direkte..men skal titte på deg en gang til når jeg får til! Noe er det som du får vite snart iallefall som virker viktig! Skriver her når jeg får sett på deg igjen.
Gladjente00 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 Ååå så kjekt da Lurer spendt på hva de gode nyhetene er hihi Det går helt fint det egentligt.. forholdet fungere ikke som det skal føler jeg så jeg har begynnt å trekke meg litt unnda... Klarer du å se litt mer på hva det kan ver eller? Jeg kan jo si det at på mandag så ringte jeg inn til ei klarsynte for å snakke om kjærligheten mellom meg og sambo, og da fikk hun inn det samme som meg.. at vi ikke passer sammen... og små problemer blir til store for han ikke klarer å komunsiere.. såå..
m240 Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Hei kan du se om det er noe gravid på meg snart har prøvd i 2 mnd nå. jeg er 45 år og har 5 arn fra før minstemann er 6 år.Jeg pleier å bli fort gravid men.....jeg er født 22,2,65 håper veldig på svar:-)
zassy☆ Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Hei igjen lene 24! Lurer bare på, prøver dere å bli gravide selv om forholdet skranter? Når jeg ser på dere tror jeg at det kan ordne seg igjen, nytt håp og "nye ark" liksom, men det krever selvfølgelig at dere begge ønsker det og går inn for det. Hvis du ikke mener dere passer sammen så er det nok smart å finne ut av det! Men jeg ser stadig gode ting for deg. Så om du bestemmer deg for å bryte eller ikke så går du i møte med en ny gledelig fase i livet! Vil bare nevne også at jeg ser graviditet i fremtid denne gangen..så er litt spent på hva dere egentlig har bestemt med tanke på forholdet? Ser ikke brudd her og nå iallefall!? Ønsker deg lykke til!
zassy☆ Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Hei m240 Ser graviditet på deg ja, men at det blir mer mot slutten av sommeren/høsten tror jeg. Lykke til!
Gladjente00 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2010 Nei nå prøver vi ikke å bli gravide lengre.. vi vil finne ut litt om hva som er best for oss først.. føler det er så mye tull for tiden.. Men takk takk.. vi for se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå