Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg startet med det i håp om å bli gravid, men helt uten resultat etter en haug med ulike sukkerpiller. Jeg har ikke troen i det hele tatt lengre. Jeg prøvde også akupunktur for å bli gravid (i 19 måneder) uten resultat. Ble gravid på 1. IVF forsøk, så jeg tror ikke akkupunktur lengre heller... Tør ikke tenke på hvor mye penger og tid jeg brukte på dette humbuget...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har virkelig hatt god erfaring med både homeopati og akupunktur. Har vært syk i over et halvt år med depresjon/utmattelse. Prøvd ulike tabletter fra lege, gått i samtaleterapi osv uten nytte. Men allerede en uke etter homeopatmedisinen så begynte jeg å få kreftene og livsgleden tilbake. Det samme med akupunkturen, hun tar nåler i punkter som stimulerer og åpner opp energibanene mine i kroppen og har merket stor fremgang. Hadde ingen tro på dette før jeg begynte, var bare desperat etter å prøve alt. Så jeg er overasket og glad:) Hva er det du trenger behandling for da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå