Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Er det vanlig og sitte naken og ronke, eller fingre på cam så jævlig ofte? Jeg klarer det ikke. Men han jeg er sammen m gjør det hele tiden. Er så lei av kun prat om knulling, kuk og sex. Hver bidige dag. Kan du se meg ronke på msn. Mannen er snart 40 år. skulle tro de ble mindre kåte med tiden men neida.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Vi har telefonsex ofte, og bruker av og til cam. Men sex på msn høres kjedelig ut, mye mer spennende på telefon:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 gud så boooring. Hadde ikke taklet det i det lange løp nei. Bedre å ha mannen i senga for å si det sånn alt annet blir i lengden veldig kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Ja jeg vet, er drit kjedelig. Og tenner ikke så mye på det lenger. Og da blir alt sammen bare ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Alle har ikke det valget. Han jobber i utlandet, men er hjemme så ofte han kan. Tror du ikke de som har mannen borte skulle ønske at han var hjemme?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Sånn er min mann og. Herregud hvor lei jeg er av sex, sex ,sex!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 hadde bare blitt krampaktig og en smule flaut i lengden. Hadde nok foretrukket å ha sex med mannen min når han var hjemme og kost med meg selv resten av tiden:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes faktisk at det er med på å opprettholde nærheten og intimiteten oss imellom når han er borte. Men vi gjør det på telefonen, msn hadde jeg ikke giddet. Det er jo ikke i stedet for sex når han er hjemme, det er fordi vi trenger den nærhten og intimiteten også i de periodene han er borte.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Og bare for å ha sagt det, siden vi snakker så mye på telefonen når han er borte, så har det faktisk tilført forholdet masse. Vi vet nå utrolig mye om hverandre både seksuelt og ellers nettopp fordi vi føler vi kan være så åpne i forhold til dette når han er vekke.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 vel jeg perosnlig hadde ikke følt at det å ha sex på telefonen hadde tilført forholdet så mye men sånn er jeg. Hvordan er det dere gjør det egentlig. Ringer dere bare og så fingrer du deg selv mens mannen runker i den andre enden. he he, skikkelig opphissende må jeg si. "Vent litt, ungen griner, hold tråden, tilbake om ett min, døds opphissende"
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Skjønner ikke så mye du, anonym 23.16. Vi kan snakke snakke sammen i 2-3 timer eller mer før det kommer dithen at det snur til noe intimt. Vi kan snakke om hva vi ønsker å gjøre, seksuelle fantastier eller andre intime og personlige ting. Jeg tror det kommer mye an på mannen jeg om man får noe ut av dette. Det er ikke snakk om ronk ronk, jeg kom, feeerdig... liksom.. Dessuten er ungene så store at de ikke griner om natta, siden du var så bekymret for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå