Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 de kan drømme, ikke sant?? At de har mareritt mener jeg.. Eller at de kan ha voksesmerter e.l? Lillegutt våkna nå... Vanligvis holder det med at jeg gir han smokken, så sovner han igjen. Men han hadde smokken i munnen, og virket litt desperat, men at han enda sov selvom han gråt. Roet seg ikke ned, selvom jeg tok han opp av senga.. Sånn sår gråt! At han var redd på en måte. Tok han med ned i stua, og fanget til tanta var ikke godt nok - kun mamma. Nå, 30 minutter etterpå var det ikke noe problem å legge han igjen.... Han er forsatt våken og sutrer litt, men ligger i senga, trøtt!
Tigerpote Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Skal bare si hei jeg:) Jeg hurver innom her innimellom, men driver og flytter og står i, og har ikke fått somlet med innom "lille Tyrkia" igjen;p Jeg har ikke så mye kunnskap om det du spør om, men det hender at Vesla plutselig hylskriker i søvne i noen sekunder, jeg våkner og skal til å trøste henne, men så sover hun bare som vanlig igjen. jeg mener p ha lest noen greier her inne om lakenskrekk og nattskrekk, uten at jeg aner hva det er for noe... Dakar liten, det hørtes vondt ut:(
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Heey! Savner deg på lille Tyrkia! Godt og høre at alt står bra til da Ja, det kan Ilyas gjøre også. Gråter, så når jeg kommer inn på rommet, så sover han like tungt igjen. Men nå så gikk det ikke an å trøste han... Stakkars! Han sover nå da.. Var stuup trøtt! Ellers da, hvordan går det med dere? Blir dere å reise nedover i løpet av sommeren?
Tigerpote Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Nei, det blir ikke Tyrkia på oss i år tror jeg. Mannen er litt lunken siden det er litt fare for uroligheter der (pkk etc), og plutselig ble jo jeg en pyse:) Tør ikke reise med Vesla, tenker på hva om det blir grining hele flyturen, hun spiser sand på stranda, høye bølger, det blir for varmt, hva med transport, soving om kvelden, maten, sykdom *bank i bordet* osv. Tror vi vil vente til hun kan å gå jeg var myyyye tøffere i trynet da hun bare var i magen, og da det var leeenge til sommeren hehe... Dessuten har vi brukt så mye penger på å kjøpe bla diverse møbler i forbindelse med flytting, det koster ganske mye å dra dit på ferie også... Hva med dere? Hvordan er det nå - har han fått komme hit? Skal dere/har dere vært i Tyrkia?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 Vi var i Tyrkia fra desember - februar. Så dro jeg til Norge i god tro om at mannen min skulle komme et par uker etter. Saksbehandleren hos UDI sa ho skulle behandle søknaden vår så fort jeg hadde sendt over lønns- og trekkoppgavene mine for 2009. Så jeg dro til Norge, og 2 uker etterpå kom AVSLAGET! De mente at jeg ikke hadde tjent nok, og lønns- og trekkoppgavene er ikke god nok dokumentasjon, så de gikk etter ligningen for 2008... Så nå er saken hos UNE, og vi har satt en advokat på det. Reiser ned til Marmaris nå den 19. mai. Skal være der i 4 uker, bare oss 3. Så blir det 4 uker hos familien til mannen min etter det. Og da hååper jeg at Huseyin kan være med oss tilbake til Norge... Men tviiler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå