mini and me Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Vurderer å prøve denne 30 days kuren nå før sommeren. Jogger og jogger og spiser super sunt men 5 kg blir bare ikke borte:-(((( De ligger pang på magen og kun der. Har en gutt på 6 mnd.Disse 30 days pillene kan redusere magefettet. Litt drastisk kanskje men selvtillitten er destruktiv om dagen. Noen med erfaring. Ammer litt fortsatt så det er kanskje ikke så smart. Råd mottaes med takk..
Mia29 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Ville unngått det. Heftig slanking og amming er uansett ikke det ideelle fordi du da frigjør mye mer avfallsstoffer i melka. Hold deg til mosjon og porsjonskontroll inntil du er ferdig å amme. Lykke til med amming og de 5 kg.
Romeren Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Hos noen forsvinner ikke de 5 kiloene før man har sluttet å amme, kanskje fordi kroppen ønsker å ha et "reservelager". Klart de ville ha forsvunnet om du sultet deg, men som en annen har kommentert her, så inneholder fett gjerne en del miljøgifter, som vil gå over i melka. Så ikke prøv å tenk så mye på de ekstra kiloene! (Jeg er i samme situasjon som deg, med 5 ekstra jeg også...)
Me&Mine Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har prøvd denne kuren.. spiste sunt, trente mye, og gikk bare ned 2kg. Så var jeg ferdig med kuren og etter 1mnd la jeg på meg de 2 kiloene + 2 til selv om jeg trente og spiste d samme som når jeg tok pillene. Dette er 4mnd siden og jeg har fortsatt ikke klart å kvitte meg med disse kiloene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå