Lulu♀♂♀ Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Kjøpte ny vogn med liten babybag der vinterposen ikke passer, så jeg vurderer å droppe posen, dessuten er det varmere nå. Da har jeg tenkt å kjøpe en sånn liten dyne ( mindre enn de vesla har), men jeg vet ikke hva jeg skal ha i vognen før jeg setter henne i ( hun blir 3 mnd 17. mai:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 du kan ha ett lammeskinn til underlag, det skal jeg når gutter her kommer i august, da blir det lammeskinn i bunnen å dyne over.
Lulu♀♂♀ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Hmm jeg tviler på om lammeskinn passer i denne bagen, den er så liten.
It's all about me Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Hvilken vogn har så liten bag at det ikke er plass til lammeskinn i den???
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 hvilken vogn er det da? det finnes jo forskjellige typer lammeskinn, det minste burde jo passe i en bag.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Bare klipp skinnet til =) Det gjør jeg, må jo tre selene gjennom det også! Brukte bare en skarp tapetkniv.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 http://www.lilleprinsen.no/product/471355/Kaiser_lammeskinn-for-bilstol-sportsvogn.html dette skal passe til bistol så da burde det jo passe i en bag også
Lulu♀♂♀ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg kjøpte Mountain buggy urban jungle søskenvogn idag :-) Jeg tror jeg tar av lammeskinn delen til posen sånn som jeg gjorde for storebror (Posen har avtakbar skinndel), tror ikke jeg får tak i smalere enn den.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Deilig vogn=) Jeg har ikke dobbelvogna da... jeg har et ikea skinn som jeg har klippet til sånn at ikke det buler oppi i nakken =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå