Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Sønnen min har vært hos bf i 3 dager nå.. fikk han tilbake halv ni.. når jeg tydlig har gitt beskjed om at han skal være tilbake før leggetid. Dette skjer veldig ofte.. Når jeg spurte han om hvorfor sa han at det ikke passa for han, fordi han ikke gadd! Og enda en ting som irriterer meg er at bf heller ikke legger ungen før 10 om kvelden.. Føler at han bare vil trasse meg.. Er det noe jeg kan gjøre med dette?
Gjest ->>- Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du kan få en tydeligere samværsavtale, hvor leveringstidspunkt er presisert. Du kan ikke legge deg opp i hvordan faren oppdrar/behandler barnet mens det er hos ham, med mindre det han gjør er lovstridig.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Er vel fint lite du får gjort med det, vil jeg tro. Hva tenker du egentlig på?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 finnes det noen terapaut ordning for skilte foreldre med samarbeidsproblemer? Kanskje evt en familieterapaut hadde vært noe for dere. Da har dere begge mulighet å forklare deres versjon av saken til en upartisk tredjepart. Denne personen tar da stilling til det dere sier, og forteller kanskje hva som ville vært best for barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Hvis man går til sånn mekling, skriver man kontrakt på hvilke dager og tider å sånt da? Hadde kanskje gått ann å fått skriftlig avtale en plass.. hi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Har dere aldri vært på mekling? Man prøver vel å komme frem til en samværsplan der. Sikkert med ca. klokkeslett. Det er jo greit å ha noe fast og forholde seg til på det. Men du kan nok ikke bestemme når han skal legge barnet sitt.. Ærlig talt..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Nei vi har ikke det.. tenkte vi skulle klare dette selv.. mente ikke at jeg kunne bestemme når han skal legge seg, men det er bare irriterende. Føler han bare prøver å provosere meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Virker rart om han bare kan ødelegge dine rutiner uten vidre! Rutiner er jo noe der bør være sammen om, det er jo det beste for guttungen! Ne, sett opp meklingstime og ta det opp der. Da vil han nok tatt på senga slik at han inser hva han gjør!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Antageligvis tenker hun på at barnet bør få ha faste leggetider.... Du har kanskje ikke fått med deg at faste rutiner, som er tilnærmet lik hos begge foreldrene er bra for barna? Noldus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå