Gå til innhold

Irriterer meg sånn over at moren min er her inne........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun snoker inne her daglig og dette irriterer meg veldig, føler meg nesten ''overvåket'', så holder meg kun til anonymforumet selv om jeg kunne tenke meg å spørre om forskjellige ting på andre forum uten å være anonym, skal sies at hun tidligere har gjenkjent noen av innleggene mine der jeg har skrevet diverse som jeg ikke vil at hun skal vite om, dette var før jeg visste at hun snoket... Skjønner ikke hvorfor hun absolutt skal være her inne.. Blir så frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er irritert! Hva skal hun gjøre her? Har vel ikke småbarn vel? Er hun kun for å snoke på deg? Hadde blitt dritsur om mora mi hadde vert her!

Skrevet

Hun har ikke småbarn nei, den yngste av ''barna'' hennes er 17 år... HI

Skrevet

Har du spurt hvorfor hun er her? Har aldri tenkt tanken på at mamma kan være her inne, tenkt hvis hun er her også da! Hun kommer til å kjenne igjen mye av det jeg har skrevet! :S

Skrevet

kjedelig det da, bytt nick, og prøv å anonymiser innleggene dine så godt det lar seg gjøre uten å være anonym.

Forandre eller slett også infoen du har på profilen din.

Dumt at du ikke skal få ha en plass du kan spørre om ting uten å føle deg overvåket. Har du spurt henne hvorfor hun er her inne?

Skrevet

Har spurt henne ja, hun sier at ''det bare er for å se hva folk skriver fordi hun er nysgjerrig''... Men føler nesten at hun gjør det bare for å snoke på meg... Etter jeg spurte henne om hvorfor hun er her inne, så har hun begynt å være innpå her ''i skjul''... Når jeg er hjemme med familien så ser jeg at hun her innpå hver dag uten at hun vet at jeg ser det og når jeg kommer inn i rommet hun sitter så er hun kjapp og krysse ut siden og tar opp en annen side for å late som om hun gjør på noe annet... Er så irriterende, føler meg så overvåket...

Skrevet

he he he

nok et troll kankje? Følte det hadde vært rolig her inne i kveld!

tror nok det er mnge som føler at mamma er her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...