Gå til innhold

Noen her som vil "overta" rottweiler gutten vår`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 9 mnd gammel, og en super herlig gutt....

Jentungen er tydeligvis allergisk,så da har vi ikke annet valg, selvom det er med tungt hjerte:(

Eller om dere vet om noen, bare å ta kontakt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh jeg ELSKER rottweilere....

Hvordan er han rundt barn, og andre hunder osv?

Skal flytte nå, og kan ha et dyr der. Dattra mi ELSKER hunder. Mamma har selv en liten cocker, så litt viktig at hunden liker godt barn :)

Skrevet

ja, rottweilerer er kjempegode:)

Han er tvers igjennom snill, du kan gjøre hva du vil med han.. Vi har jo ei på 2,5 år og det har ikke vært problemer i det hele tatt.. det eneste denne gutten vil med barn/mennesker er å sleike dem.. hehe

Andre hunder går også greit, kun intr i å leke, vi har ett par hunder han har "leke date" med innimellom, bortsett fra det. så ser han dem kun på tur...

Skrevet

høres herlig ut :)

Mamma sin hund er litt skeptisk, men det er pga for LITE kontakt med hunder., kunne vært kjekt det også :)

kan ikke du få mail adressen min da, legge meg til på msn eller noe? litt lettere !

[email protected]

Skrevet

ps, hvor bor du :)

Skrevet

Off hadde det ikke vært for at vi allerede har en rottweiler på samme alder så skulle vi gjerne tatt den. Har fått lov til å ha en hund her(leier) men en på jobben til samboer er på utkikk etter en rottweiler, så han er kanskje interessert.

Hvor landet bor du?

Skrevet

Hei,

VI bor i Kongsberg, like ved Drammen.

Det viktigste for oss er att han kommer til ett hjem for han får det han trenger av mosjon og stimuli, og att han ikke blir en "kasteball" mellom forskjellige hjem.. Han er tvers i gjennom snill og god, så han fortjener det beste:)

Bor dere i nærheten eller?

Skrevet

Hei,

VI bor i Kongsberg, like ved Drammen.

Det viktigste for oss er att han kommer til ett hjem for han får det han trenger av mosjon og stimuli,og kjærlighet såklart:) og att han ikke blir en "kasteball" mellom forskjellige hjem.. Han er tvers i gjennom snill og god, så han fortjener det beste:)

Bor dere i nærheten eller?

Skrevet

jeg bor iallfall i tønsberg, og det er ikke langt iallfall :)

alle dyr fortjener det beste as :)

kunne ikke du sendt noen bilder?

Skrevet

Sender deg mail nå jeg:)

Skrevet

flott :)

Skrevet

venter spent :D

Skrevet

Kom opp feil mld, så får ikke til å sende... hmmm.. har du facebook? isåfall send meg navn der, så kan du få se bilder av han:) Privat mld såklart...

Skrevet

har sendt deg post nå, siden mail ikke gikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...