Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Når man tydeligvis får klær rene på 30 grader finvask også?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 jeg går aldri med klær i to dager... Jeg føler jeg skikkelig stinker etter en dag....Dusjer hver dag, men må bytte alt tøyet hver dag......
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Om jeg har brukt et plagg jeg vil bruke ganske fort igjen, vasker jeg det uten problem på finvask jeg. Alt annet tar jo en evighet..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Er så masse dilldall pynt på klærne nå for tiden at jeg tør ikke annet enn å vaske de på finvask selv om det står på vaskelappen at de tåler helt vanlig 40 gradersvask.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Fordi svettelukten ikke går bort på 30 grader, her må det 40 eller 60 grader til for å få klær som lukter rent (les: lukter ikke svettelukt)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Vasker konsekvent på 40 grader, men fyller opp maskina ja... Svettelukta går ikke bort på 30 grader.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Vasker det meste på 60 grader jeg. Har for det meste robuste og hardføre klær av naturmaterialer, så de tåler det fint.. Tromler det meste også... Jepp, går greit det ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Hvordan står det til med hygienen generelt hvis klærne deres lukter svette? Bruker dere antiperspirant? Vasker dere? At klærne lukter svette har jeg kun opplevd ved et par anledninger i svangerskapet hvor det lukta svette av meg et par timer etter at jeg hadde dusja og det hender at det kan lukte litt av turklær etter en hard tur. Men i hverdagen? Nei, det høres litt feil ut.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Kanskje du er av de som ikke er klar over at du stinker??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Ikke jeg som skrev over her men det er ikke alle som svetter like mye. Eller det kan hende de svetter men at det ikke lukter så sterkt. Jeg svetter veldig lite og kan med 100% si at jeg ikke lukter vondt. Svettet kun ille i svangerskapet, trenger som regel ikke bruke deo i hverdagen engang. Men har funnet en deo som virkelig lukter godt så bruker det uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå