Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 I dag når mannen min kom hjem, bad jeg han ikke gå inn i rommet hvor jenta vår på 6 mnd lå, fordi hun skulle hvile. Før han kom hjem hadde jeg prøvd i en halv time å roe ned en veldig trøtt og tøysete unge, slik at hun fikk sove. Så rett før mannen min kom hjem hadde hun endelig roet seg og holdt på å sovne. Ungen sover kun en halv time, så jeg sa at han kunne se til henne og ta henne opp etter hvilen. Han respekterte ikke det jeg sa og gikk inn på rommet, og ungen som holdt på å sovne ble jo så klart glad for å se pappaen sin, og jeg måtte bruke enda en halvtime på å roe henne ned. Mannen min jobber lange dager og ser stort sett jenta vår bare i helgene, og når hun skal ammes om morningen. Må bare innrømme at jeg synes han bruker det imot meg og jentungen, at han er så mye borte, så derfor rettferdiggjør det handlingene hans. Resultatet av dette ble jo egentlig bare at han fikk en halvtime mindre med ungen før leggetid... Måtte bare få ut litt frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes at mannen din må ta hensyn til babyens og dine rytmer de gangene han dukker opp... Du kjenner jo henne mye bedre enn han ettersom han er så mye borte. Min mann jobber også mye, men tok alltid hensyn til det jeg sa i det han kom inn døren :-). Det er i mot min religion å vekke et sovende barn :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå