Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 camping-naboen til ei venninne av meg kjenner vinneren. hun forsnakket seg... veit ikke om det er sant da, men om det er det så blir jeg grinete!! jeg liker ikke vinneren!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Vi vet det vel alle sammen som er interessert i morgen kveld;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 vinneren kan da ikke rime på klore!!! er ingen i finalen som riner på klore HI ps: skal jeg si hvoe som vinner???? ja eller nei
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 jaaaaaaaaaaa og sleng ut hvem som vinner paradise hotel med det samme
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Leif Birger vinner farmen, ingen hemmelighet det da:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Jeg håper på Leif birger jeg da synes han har gjort en kjempe jobb.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Kjempejobb??? Det var vel å ta litt hardt i?? Kjempe sleip høres vel bedre ut:=) Da har Lillian vært flinkere
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 jeg må jo bare si at jeg HATER både leif birger og silje!!!!! de har ikke vært annet enn stygge hele veien. er greit at dette er ett spill og man må "kjempe for tilværelsen", men å tråkke på andre mennesker, psyke ut og å mobbe, det er ikke slik man burde vinne!!!¨ HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Det vet jeg og. Jeg leste det på en debatt i dagbladet under en farmen artikkel. Grrr! Personen er enda med.....og jeg har vist dette siden uke 2.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Hehe, nå leste jeg at du skrev leiv birger vinner, men jeg har fått med meg at lill-hege vinner Blei litt glad nå for nå kan jeg jo ikke vite det helt sikkert
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #18 Skrevet 8. mai 2010 Der farmen er spilt inn, altså i den kommunen, går det rykter om at det er Leif Birger som vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå