Gå til innhold

Gulesider & flokken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iiiiiik!! Høyre foten min er så vond. Sliter med å gå på den, så det blir nok ingen flere joggeturer på meg denne uken:/ Hva og når tenker du å trene?

I kveld har jeg spist både taco, smågodt og chips.. Treningen føles for øyeblikket litt bortkastet, men en må da kunne kose seg i helgene:)

Spørs om jeg ikke må ut å se etter noen gode joggesko med dempere i morgen. Streken i regnigen er at slike sko koster shorta!! men det bør jo være med på å motivere til å opprettholde treningen, slik at det er verdt pengene:D

Planer for helgen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du ;)

Tenkte på deg i dag. Formen var litt dårlig i morrest så min planlagte løpetur gikk i dass. Men sitter her med litt feber og hoste så det var kanskje bare like greit....

Har tenkt å løpe på mandag igjen. Shit jeg ser jeg begynner å få magemuskler. Jeg tar jo 100 situps hver dag også ;) Har en sinnsyk stygg mage skjønner du etter å ha presset ut 3 barn :)

Siste barnet er bonusbarn ;) Derav 4 :)

Har brukt store deler av dagen i dag til å flørte med min kjære på mms, sms og facebook thihi... Vi ser hverandre først på onsdag natt og det skal bli deilig å få to ekstra voksenhender inn i huset igjen.

I dag ville ingen dusje og det ble hyling og skriking på alle sammen.

Herlig vær ute da så vi er store deler av dagene ute i det deilige været, og jeg håper jeg får gjort noe i hagen i morgen.

Du da? Planer for helgen?

Skrevet

heeeey, hvorfor har du ikke nevnt at du tar 100 situps hver dag? Du må ikke finne på å unnlate og fortelle slike viktige ting! Føyer situps til på listen min;)

Må være kjekt å se resultater!! og ikke minst motiverende. Flott å høre:D

huff.. her i gården er vi ikke så flinke til å flørte for tiden..Hverdagen har virkelig tatt oss! Er så mye som skjer om dagene, og ikke minst fremover, men det er jo ingen unnskyldning for ikke å holde liv i forholdet..Heldigvis følger det med litt overskudd når en trener!! Er supersliten for tiden!! Men vi har det bra sammen altså:)

I morgen skal vi smøre med oss niste, koke kaffe og gå en lang tur i det fine været:) Elsker å gjøre ting sammen med min lille familie i helgene!

Kjøpte forresten en (sunn) frokostblanding, som innholdt en treningsdvd, den skal også prøves iløpet av helga:)

hva jobber din kjære med da?

Skrevet

oj ja de 100 situpsene har jeg gjort en stund etter at jeg så meg selv i et speil da jeg sto på alle 4. Ikke spør hvordan jeg kom til å stå slik men kjære jeg kan si deg at jeg ble skremt gitt.

Tenk deg en katt som nettopp har fått 14 kattunger og røyser seg opp for å gå...vel slik så jeg ut. Er det mulig tenkte jeg... er sikker på at jeg hadde kvalifisert meg for bukplastikk men gulesider vil jo ha flere barn så da blir det ikke det med det første thihi

tror heller at trening er tingen til en fast og stram kropp når man ikke har vært altfor overvektig ;)

flokken har våknet her og vi skal kose oss med frokost og bruke store deler av helga på vasking og rydding.

hvis du åpner for pm så skal jeg sende deg en og si hva han jobber med ;) det er ikke så mange som gjør det han gjør ;) og har lovet han å holde han litt i bakgrunnen her på dib hihi...selv om han har fortalt hele avdelingen sin på noen hundre stykker at han er superforelsket og hvem jeg var haha...

ha en fin lørdag ;)

Skrevet

Skal prøve å åpne for pm, men litt usikker på hvordan jeg gjør det.. Får det nok til skal du se:)

Hmm.. på alle 4 foran et speil? Nesten så jeg får lyst til å be deg utdype, men får vel la være;) hehe

Har du tatt no mål o.l før du startet treningen? Jeg vet kun vekten, men målet mitt er i grunnen kun å stramme magen litt.. at jeg får god helse er vel også en bonus, men som jeg har en tendens til å glemme..Fokuset er magen! Kunne tenkt meg å kjøpe Zomba DVD, eller hva det nå heter.. Mange som har pratet på den her inne, med god effekt. Går ut på å danse seg i form:) Du har helt sikker hørt om den?

Nå ligger junior og sover.. herlig å bare slappe av i en times tid:) Skal ta meg en kaffekopp og litt smågodt:O Det ligger og roper på meg fra kjøkkenskapet, og svak som jeg er så skal jeg spise opp det som er igjen -med dårlig samvittighet vel og merke.. Arg

Ha en fin lørdag dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...