Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 6 uke. I går startet det med rosa utflod. I dag har jeg blødd mer og hatt magesmerter. Disse smertene har gitt seg nå etter jeg valgte å holde sengen idag. Blør fortsatt men veldig moderat. Utseendet som mensenblødning men en del mindre enn en vanlig menstruasjon. Er utrolig nervøs og redd og klarer ikkje befri meg fra tanken om at noe har gått galt. Snakket med gyn og det sier vi må bare vente å se fordi det er så tidlig enda. var på UL for 3 dager siden og da var det veldig lite å se så skal til ny UL om en uke. NERVEPIRRENDE. Noen i lignende situasjon????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skjønner du er urolig. Har vært i akkurat samme situajon som deg. Fikk bekrftet idag at alt var normalt! :D

Hvordan er magesmertene er det mensenmurringer eller kraftige?

For å vite mere bør du vell komme deg til legen for å få sjekket HCG nivåret om det er normalt eller er synket. Uansett om jeg blødde er jeg meg. Alle er forskjellige. Håper for all del at det ikke er noe galt! :)

Krysser alt jeg kan her for at det går bra med den lille hos deg <3

Skrevet

Hei,

Jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg er 5 uker på vei og har blødd litt om morgenen de siste 2 dagene. Ikke mye, men nok til at man ser at det er litt brunt/rødt blod på papiret når jeg tørker meg.

Føler fortsatt at jeg er gravid da kvalmen bare blir sterkere og sterkere.

Har også lest at små blødninger er ganske vanlig og normal sett ikke noe å bekymre seg for. Jeg har heldigvis fått time til UL på mandag, så da håper jeg på gode nyheter og gode svar på alle spørsmål jeg har:-)

Håper det går bra og at du ikke blør noe mer!

Skrevet

Takker for svarene, prøver å være litt mer positiv i dag. Kun små blødninger på størrelse med utflod. Trenger ikke mer enn truseinnlegg og smertene er borte. Smertene jeg hadde var menssmerter. Krysser fingrene og håper prøver til uken gir positivt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...