Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har alltid lyst på barn, og synes hele graviditeten og spedbarns perioden virker spennende. Jeg syns babyer er så flotte når de er sånn 0-5 mnd gamle, hvor de utvikler seg så mye. Men samboer skulle gjerne hatt det slik at jeg fødte en ferdig 3åring Hvilken alder likte dere best på barna deres?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 alt er herlig men hvis jeg måtte velge en alder vil jeg si to år:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 je personlig syns no det er best når dom fløtte hjemmefra. så 18 år
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Koser meg med krangel og hyl med tenåringsbarn mens jeg planlegger nr 4...men synes ungene her har vært de beste i hvert alderstrinn,fra de var født til pubertet og tenår...fra kolikk og våkenetter,2-4-6 års trassalder,selvstendighet og skolestart,sinne og pubertet! En GLEDE jeg ALDRIG ville vært foruten,selv om det er slitsomt til tider!
Sånn kan det gå Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes alle aldrene, helt fra fødselen og til de er blitt voksne er flotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå