Gå til innhold

Hva heter den grusomme sangen med Kate Bush der hun skriker høye toner gjennom så og si hele sangen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wuthering Heights

Skrevet

? du husker ikke noen ord'a lzm?

Gjest Tale30
Skrevet

Smaken er som baken. Jeg syns den sangen er helt fantastisk. En av de første sangene jeg forelsket meg i, i en alder av 7 år, og den har fulgt meg gjennom livet :)

Skrevet

Enig med Tale30. Fantastisk sang med fantastisk artist.

Skrevet

Åh! Vanvittig fin sang!!!

It's me, it's me, it's Heathcliff I've come home, I'm so cold let me in through your windo-o-ooo-w....

Skrevet

Liker den, og Kate Bush, også. Men tipper likevel det var den sangen HI mente. Den eller "Babooshka"

Babooshka

Skrevet

Har til dels vokst opp med den sangen, og den er skrikete ja. Noen partier er nesten plagsomme å høre på, føler kanskje det er litt falskt. Ord er nesten ikke mulig å oppfatte. "O pa pi O pa pi O pa pa pa pa..."

Skrevet

enig med tale jeg å, forelsket meg i sangen som 8 åring:-D hehe

Skrevet

Elsker den sangen! Har kanskje noe å gjøre med mitt lidenskapelige forhold til boken, men det er en annen historie :)

Skrevet

Jeg også!! ELSKER boken!!! Heathcliff og Catherine, helt fantastisk! Derfor er også sangen selvsagt nudelig!

Skrevet

Sangen er fantastisk:) En av de beste låtene jeg vet om. Kate Bush er en herlig sanger.

Gjest Tale30
Skrevet

Der er du jo, Tigerpote.. Har skrevet og skrevet til deg, hehe.

Gjest Tale30
Skrevet

Bare svarte på Twin Peaks tråden, hvor jeg også slengte Six Feet på bordet for diskusjon. Også laget jeg en sånn desperat "Hvor er du Tigerpote" tråd, hehe

Skrevet

Elsker Wuthering Heights.Sangen,filmen,boka og ikke minst heatcliff,hehe

Skrevet

Heathcliff...mmmm...

Skrevet

Denne?

Kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...