Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er voksen 29 år nå og har etablert meg med familie, hus, gjeld og unger. Nå er lillebror rødruss og i går fortalte pappa at han har donert 100.000 kroner til russetiden til broren min, det er da inkl russebuss og utstyr, drikkevarer etc.. Jeg kjenner jeg blir forbanna, da jeg var rødruss så syntes pappa det var latterlig og betale 500 kroner for en russedress:( Jeg fikk ikke tilbud om penger til noen russebuss og alt jeg spiste og drakk i russetiden hadde jeg tjent opp egne penger til. Da jeg spurte mamma og pappa om de kunne hjelpe meg til og få en operasjon raskere fremfor og stå på eviglange ventelister så fikk jeg bare til svar fra pappa at det var staten sin oppgave og betale operasjonen og ikke han. Jeg føler meg så til de grader nedprioritert fremfor min lillebror, er ikke sjalu eller noe, men føler han får sydd gullputer under armene.
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du får trøste deg med at den dagen lillebroren din må stå på egene bein så kommer han til å ramle hardt og da kommer pappan din kanskje til å forstå hva han egentlig har gjort. Og jeg forstår utrolig godt at du blir irritert og lei deg! Det hadde jeg også blitt om mine foreldre hadde valgt å gjøre noe sånt.
Gjest Tale30 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Det er jo helt sykt! Ikke bare er forskjellsbehandlingen kvalmende, men det å kaste 100.000 etter sønnen sin til bruk i russetiden er helt forkastelig. Stakkars deg, du har min sympati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå