Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Like vanskelig hvert eneste år dette her. Jeg har ikke så store pupper så vil gjerne ha en som kan gi litt løft =) Betaler gjerne litt ekstra bare jeg kan bli fornøyd med den.. Noen som har nettsteder de kan anbefale kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Victorias Secrets har nettopp reklamert for bikinier som gir maks løft til puppene. Modellene der er jo ikke akkurat digre, så tipper du kan finne noe fint der. Hvis du vil betale litt ekstra..
Villa Perlesukker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg fant min på victoriassecret.com i fjor Og så fant jeg en på www.lasenza.no Den på lasenza var betydelig billigere
Villa Perlesukker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Kjøper også alt undertøy på disse to stedene. Veldig pent!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk dere!! Jeg fant en som jeg syntes var litt grei forløpig, men er ikke så god i engelsk.. Jeg vil ha den toppen og trusen som vist på bilde men hva heter de da ? Trusen skal være en av disse alternativene Foldover scoop, Low-rise, Scoop, Side-tie scoop, Mid-scoop, High-waist, Skirted mid-scoop http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-261981&page=1&cgname=OSSWMMIRZZZ&rfnbr=1060 Noen som vil hjelpe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå