Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Har to barn på snart 3 og 1.5år som jeg stort sett er alene med. Barna har noe bhg plass, men er mye hjemme pgs sykdom. Mannen er selvstendig næringsdrivende og jobber lange dager både hverdager og helg. Gravid i 5 mnd og er konstant sliten og trøtt om dagen, samt bekkenplager. Null ernergi. Alt av husarbeid og oppføging/omsorg for barna står og faller på meg. Jobber og studerer litt også. Savner en å dra lasset med. Føler meg helt alene.... Huff, vet ikke helt hva jeg vil med de her, bare godt å få satt ord på.... Mannen forsvant ut døra nå fordi jeg ikke orker å lage middag. Sur og gretten. (Barna har fått middag altså, men pleier å lage en sen middag for oss voksne ettersom hn jobber så sent).
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Fysj for en mann du har!! Stakkars deg:( Hadde ha vært noe til mann, så hadde han lagd mat til deg nå. Her kokkelerer mannen mens jeg sitter her inne;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Tja, hadde vært fint om han for en gangs skyld kunne lagd noe enkelt til oss. Men han er desverre av den gammeldags typen. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor velger du å få flere barn med denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Det er da ingen unnskyldning, han kan da bare reise ut og kjøpe noe godt på en restaurant e.l. For meg er det helt utrolig at han ikke tar mer hensyn til kone som er hjemme med barn og i tillegg gravid. Utrolig!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Selv om han har en del gammeldagse holdninger har han andre kvaliteter som stort sett veier opp for de. Men ikke i dag desverre HI
Fraggelhysa! Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg lover at jeg ikke skal sende bekymringsmelding til barnevernet hvis du setter på barnetv i morgen tidlig og legger deg på sofaen resten av dagen.............. Prøv å finn energi til å ta en ordentlig prat med mannen din om hvordan man behandler sin gravide livsledsager. Du kan ikke tillate at noen driver sånn rovdrift på deg, ta tak i det nå. Ingen oppegående mennesker hadde krevd middag av en utslitt partner. Alternativt kan du stikke av for noen dager, sånn at han får styre showet hjemme selv, da skjønner han kanskje hva du sliter med.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Dette handler ikke om gammeldagse holdninger, men om medfølelse...!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Hehe, glemte helt tanken på barnevernet da jeg postet innlegget. Godt du minte meg på det så jef får tatt meg litt sammen her Prøver stadig å prate med han, men desverre taes det ikke inn. Kjenner at det tar på med jobb, skole hus og hjem + et par små aktive krabater. Har gudsjelov ikke vært så tappet for energi tidligere, siste uke at det har tatt på. Hjelper nok ikke det desverre, da kommer nok bare min snille svigermor og ordner opp.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Enig i det, skulle gjerne hatt litt medfølelse. Men jeg er av den typen som "biter tennene sammen", pleier ikke å klage
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Er denne situasjonen nylig oppstått? M`Jeg mener, siden du valgte å få ENDA ETT barn med ham. Og så akkurat nå? Jobber og studerer litt... Jeg fatter ikke hvordan kvinner kan gjøre seg så fullstendig avhengig av en mann!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Hvem har sagt at jeg er avhengig av han? Jobber 80 % og studerer litt ved siden av, 30 stp. Har vel tilnærmet 5 års høyskole utd når eksamen er overstått nå snart. Men hva har det med saken å gjøre? Har separat økonomi og klarer meg fint. Tredje mann var ikke planlagt, men selvfølgelig velkommen for mitt vedkomne. Vært litt uenige der. Bare litt sliten og vill lufte noen tanker. Det var det hele. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Han er veldig ikke så gammeldags da? I gamle dager var det nemlig slik at mødrene tok hånd om hus og barn - de jobbet og studerte ikke i tillegg. Skaff dere hushjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå