Bolla:) Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 er visst gravid igjen jeg (bare 5 uker så har ikke sagt no til barna ennå¨),så da blir det 3 stk da...er d veeldig stor forskjell på d å ha 2 og 3? blir 2.5 år mellom alle 3...pappa sa d ikke var så stor forskjell hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ja. Plutselig er man en voksen for lite.
Fire småtroll Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes ikke det, men jeg hadde litt større aldersforsjell mellom nummer to og tre da (2,5 år mellom de eldste, 3,5 år mellom to og tre). Tror mye kommer ann på hva slags unge du får, min nummer tre sov hele natten fra hun var ganske liten. Var blid, rolig og stort sett fornøyd hele tiden, var veldig lite gråting og styr med henne. Jeg koste meg men nummer tre, de to eldste elsket henne fra første dag og det var aldri snakk om noe sjalusi. Gode rutiner hadde vi allerede og denne lille jenta bare føyde seg inn i rekkene Ble litt mer slitsomt en periode da nummer fire kom, for det var et skikkelig troll som aldri fikk noe skikk på sovingen, mye mageknip, skriking osv. Hun var uten tvil den mest krevende av våre fire barn som baby. Det går nok fint skal du se, sliten blir man av og til uansett om man har to eller fire, men det er uten tvil mest glede og kos.
lucky_mom Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Enig med Lektor. Savner litt det å kunne ta en hver.
Bolla:) Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 hehe ja min nr 2 har hatt det skrike-mage-vilikkesove eller noenting-vanskelig svangerskap greiene, førstemann var helt rolig...så veeeldig spent på tredjemann her altså ;P men elsker de uanset høyere enn alt så da skal d nok gå bra, men man får litt småpanikk hehe...
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Ja,jeg synes det var stor forskjell på 2 og 3:)Men jeg er mye alene med de så er nok kanskje derfor.. Ganske travelt,men så kommer det jo an på hvordan babyen blir og hvordan søsknene takler det:) Nå har mini blitt 9 mnd og endelig sover han fra 7 til 7 uten å våkne så føler nå at det går mye lettere.Utrolig hva man tåler av ungemas og stress når man bare får sovet godt om natten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå