Gå til innhold

Sønnen min på 4,5 år skal i 5årsdag i morgen, da er det vanlig at de er alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller? Han skal til en i barnehagen, og det sto ingenting i invitasjonen, så vi har egentlig tatt utgangspunkt i at vi kan levere han der, og så gå. Føler det blri så teit å spørre nemlig. Tenkte å legge igjen tlf.nr da, slik at de kan ringe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig. Her er de alene fra de er ca. 3 år.

Skrevet

Vi skal feire 4 års dagen til sønnen vår imorgen og vi ønsker ikke at foreldrene til de barna vi har invitert skal være tilstede.

Vi skal ha det hjemme, som er en 3 roms leilighet på 65 kvm. Ikke har vi plass og ikke skal det være behov for at foreldrene til gjestene er der.

Føler at leken ofte går bedre og friere når det bare er barne og på deres premisser.

Vi gleder oss til å ha 7 aktive 4 åringer her i morgen;-)

Skrevet

takk for svar! :) Da leverer vi han, så får vi gått på matbutikken i fred og ro i morgen :)

Skrevet

Så lenge ungen er trygg på å være alene, så ville jeg latt han være alene ja =)

Skrevet

Ja, fra 4-5-årsalderen er det vanlig at de er alene. Men det er jo ingen selvfølge, så om det var jeg som arrangerte 5-årsdag ville jeg ikke synes det var teit om noen spurte meg om det :)

Skrevet

Eg tenkjer at det kjem litt an på barnet. mine har vore relativt beskjedne, og vil at vi skal følge dei i selskap. Dei er 3 og 5 år, og no vil dei gå aleine.

Var i 3 års dag her forleden. Då kom ein 3 åring aleine. Plutselig hadde dette barnet tissa seg ut, og ein stor dam i stova. Den høggravide mammaen til bursdagsbarnet måtte skifte vaske osv. og eg hjalp sjølvsagt til. Ikkje nok med det, så tenkjer eg at det kanskje ikkje var særlig stas for barnet heller. vi prøvde sjølvsagt å gjere det skånsomt, men likevel.

Ikkje de at dette er noko svært problem, men eg ville ikkje latt barnet mitt vere i selskap før eg veit dei vil klare seg der.

Skrevet

vi går selvfølgelig ikke fra han dersom han virker utilpass, han er en sosial og glad gutt, og jeg tror ikke det er noe problem så lenge det er andre barn som han kjenner godt der (Bursdagsbarnet er en god kamerat, og hele guttegjengen er invitert). En 3åring hadde jeg nok ikke gått fra... Gutten vår er helt tørr, men dersom det skulle skje et uhell er vi lett tilgjengelig på tlf (tenkte å gi fra oss mobilnr til bursdagsgutten sin mor, slik at hun kan ringe dersom det skulle være noe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...