lifeline Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 har slik trykk i livmoren. Kjennes som jeg har ett belte strammet over ryggen og fremme på livmoren.Skikkelig trykk... ikke mensen vondt.Men rett før jeg får mensen vondt.. om noen forstår. er så redd for å miste. Så håper dette bare er Livmoren som vokser.
mammasgull Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Tror jeg vet hva du mener, ømt, og en tyngdefølelse kanskje? Og kanskje du kjenner det som om noe utvider seg der nede, som en ballong som blåses opp? Stram følelse liksom... Sånn har jeg hvertfall hatt det, er 10+0 og vært å¨hilst på den lille på UL i dag, og alt var i skjønneste orden Det er nok normalt det du kjenner
lifeline Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Ja det kjennes ut som om det presser utover ..skikkelig i ryggen. og nede i livmoren.. Jeg er ikke kommet så langt. ennå er bare i 6.uke
mammasgull Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke så rart at det presses, utover eller innover eller til siden, eller hvorsomhelst. Livmoren skal jo vokse, og da blir det vondter både her og der... Har også hatt likeførmensenfølelse hele tiden egentlig, men du lærer deg til å forstå at den ikke kommer likavel Dette går bra skal du se, skal du forresten på tidlig ul, så du kan slappe litt mer av?
lifeline Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 jeg har vært på den jævligste ultralyden noen gang. Jeg har en gutt fra før. Så jeg var ikke bekymret denne gangen når vi skulle på ultralyd. Det var utvendig. Så kom jeg inn Og skulle se på skjermen . Så ser hun lenge på meg og sier: her ser det ut som du har hatt en MA. Det er både morkake og fostersekk her.Men ikke noe foster. Jeg ble sendt på innvendi ultralyd.Satt jo lenge å venta å hadde akseptert at det ikke ble noe baby siden damen på den andre ultralyden så noe. Så sier fyren som tok innvendig ultralyd at han kunne se en liten baby.. og viste meg det. der var en liten baby som hadde bankende hjerte... på bare 6uker... etter den lille skremmende episoden så har jeg blitt redd for å miste..
mammasgull Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Ja, kan godt forså du fikk sjokk, og ble veldig skremt! det må være grusomt å oppleve det du gjorde. Men..., den hendelsen har ingenting med hvordan din baby har det nå..., den er like levende og hjertet slår like mye selv om den damen ikke kunne se det.... Syns allikavel det var merkelig at hun tok utvendig UL når du bare var 6 uker..., trodde bare de tok innvendig da, for nettopp å kunne lokalisere det lille embryoet. Kanskje du skulle fått deg en innvendig UL om et par uker , så du kan komme over den hendelsen....?
lifeline Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 tenkte å få meg en time når jeg er ferdi med uke 12.. selv om jeg vet at det ikke er noen forsikring for at det skal gå bra etter 12uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå