Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Venter en stor gutt som skal ha pose i bagen i vinter, vi vil ha en største baggen, hvilken er det?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hvis du vil ha en vogn som er penere å se på enn silver cross, så hadde jeg valgt Simo.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Takk for svar! Er det stor forskjell på Silver Cross og Emmaljunga, har siklet litt på sistnevnte...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Silver Cross er de skikkelig gammeldagse og "kongelige" engelske vognene som veier over 30 kg. Jeg synes de er nydelige, men veldig upraktiske... I Danmark velger alle store bagvogner som babyene bruker til de er nærmere 2 år. Her i Norge velger vi å gå over til sportsvogndelen fortest mulig - merkelig egentlig...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 For å være veldig pirkete: Emmaljunga er IKKE større enn Simo. Simo Duo har disse målene: 80x34x24 Emmaljunga Edge Duo/Mondial : 79x33x20
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Du kan se både Silver Cross og Emmaljunga på www.babykos.no
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Hm, jeg synes det motsatte er merkelig jeg. Hvorfor noen absolutt skal beholde bagvognen så lenge som mulig. Her har vi byttet når ungene har vært ca 5 mnd og blitt urolige i bagvognen (ville opp for å se litt), og da har det stort sett vært midt på vinteren, men med en god sportsvogn så er jo ikke det noe problem?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Det er egentlig bare tull å ha størst mulig bag. Når det er vinter og barna ligger i pose, så er de aller fleste vogner lune og fine selvom man bruker sportsdelen, bare pass på at den kan legges flatt. Og når barna begynner å sitte i vogna ser jeg hvertfall ikke noe poeng i å bruke bagen, da sitter de mye bedre i sportsdelen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Bugaboo har en veldig stor bag - lengden er 90 cm, og bredden er vel ca 40 tror jeg - om ikke mer? Og dybden er 30 cm. Ellers er vel TFK-en også ganske stor?
FruTB Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 skulle ikke være anonym - den var jo haket av fra før? Noe nytt nå eller?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Tror du misforstod meg, Alva... Jeg mente ikke at det var merkelig at vi i Norge går over til sportsvogndelen så tidlig, men at det er så store forskjeller mellom Danmark og Norge :-). Jeg har selv gått over til sportsvogn tidlig fordi baggen var liten. Det må jo være deilig å sove i en bagvogn også når en er litt større :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Ah, ja da misforstod jeg nok litt ja :-) Har nemlig aldri helt skjønt denne enorme trangen til å ha så enorm bagdel til vognen når sportsvogndelen er like grei å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå