Gå til innhold

Tvillingene våre har kommet

tullemor79

Anbefalte innlegg

1. april så tvillingguttene våre dagens lys, 5 uker før termin. Jeg ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, så jeg var ikke helt klar for å få de ut så tidlig. Jeg hadde virkelig håpet å få føde vaginalt, og fikk også lov til å prøve meg på dette. Dessverre tok åpningsfasen veldig lang tid og da jeg nærmet med 7cm åpning var tv2 så stressa at de ikke tok annen sjanse enn å ta de ut ved KS. Gutta var fine i forhold til når de ble født, og måtte kun ha sonde til å hjelpe til med mating alt annet klarte de selv.

John var 2510g og 48cm, Sigurd 2178g og 46cm når de ble født, og nå har de lagt på seg 1 kg hver og vokst noen cm! Vi stortrives hjemme, og dagene går ganske i ett med mating og soving. Siden de kom så tidlig var vi nesten 3 uker på sykehuset, og har derfor fått god hjelp til innarbeiding av rutiner

Fortsetter under...

Gratulerer så masse. de var jo store til å være så tidlig født. godt å høre at alt gikk bra tross alt. KS er ikke så gøy, men begge deler er nok enda værre trøst deg med det ;-) så er jo det viktigste at ungene kom ut i god behold. Lykke til videre. livet går i ett men det er jo herlig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...