Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Dette har vart en god stund. De bare krangler og han er så stygg med henne på mange forskjellige måter. Hun ser det selv, men klarer ikke bryte. Hva kan jeg si/gjøre for å få henne til å innse at dette ikke kan fortsette? Uff, er grusomt å se at han ødelegger henne...Føler jeg har sagt alt, prøvd alt...men hun tar bare ikke skrittet.Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 det er det som er så synd: det er ingenting du kan gjøre. Hun må selv finne ut at han er en jævel og gå fra ham.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Men hvorfor klarer hun ikke bryte med han? Hun vet at hun må, hun kan aldri gifte seg eller få barn med denne mannen... Hvorfor blir man hos menn som mishandler?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Fæl situasjon.. Jeg har bare min egen erfaring, var også med en mann som behandlet meg dårlig. Det tok lang tid å bryte, jeg følte på en måte at jeg var avhengig av ham og skyldte på at "vi har det jo så bra når vi har gode perioder"... det jeg ikke innså var at de gode periodene ikke var spesielt gode, de føltes bare sånn fordi de var konfliktfrie... det virket skummelt å bryte og av en eller annen grunn hadde jeg sånn omsorg for denne mannen (mye manipulasjon fra hans side også). Kom meg ut av det etter det jeg bare kan si var en lang indre prosess, jeg greide å bygge meg selv opp, det var tøft.. Eneste jeg tror du kan gjøre er nettopp det du gjør nå, være der for henne. Jeg skulle gjerne hatt en som deg. Hun trenger noen som kan være en motvekt til mannen og si til henne det hun trenger å høre: at hun fortjener mye bedre enn dette.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Takk for svar. Får tårer i øynene, for det er mye likt slik du hadde det. Er vondt å se at en du er så glad i har det så vondt... Men jeg skal støtte henne uansett og håpe at en dag vil hun klare å bryte. Så bra at du greide det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå