Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har en gutt på 3 mnd som jeg fortsatt ammer. Gir ca et måltid i døgnet med erstatning, resten er morsmelk. Lurer på om det kanskje ikke er så lurt å begynne på et slikt treningsprogram hvis jeg blir å gå ned endel i vekt med tanke på giftstoffer som går over i melka..? Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Og en ting til... Tror dere mageøvelsene er for tøffe for meg? Jeg tok keisersnitt, og har ikke trent magemusklene enda. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg ammer og har begynt. Dette er ikke slanking, men trening. Så lenge du spiser bra og sunt burde det være utmerket. Nå er min 8 mnd da, tror ikke jeg hadde orket begynne når han var 3 mnd... Men du kan jo prøve, er det for tøft tar du bare en pause og så har du dvden liggende til du er i form til det
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Det er slanking og alt du putter i kroppen din går over i morsmelken. Farlig eller ikke, det går likevel over i melken.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Selvfølgelig kan du trene selv om du ammer! Jeg har trent med denne videoen i over en uke nå jeg, og jeg ammer også Jeg slanker meg ikke da, spiser gode måltider hver tredje til fjerde time, så barnet får det hun skal hun. Jeg har gått inn flere cm, men ikke gått ned i vekt. Mageøvelsene på nivå 1 er ikke spesielt tøffe, bortsett fra kanskje den siste. 3 mnd etter fødselen er det ingen fare å trene, du tar jo i så mye du orker også blir du sterkere etterhvert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Tror ikke anonym 20:11 vet hva det er snakk om, det er en trenings-DVD og ingenting man "putter i munnen". Det er ikke slanking å trene, det er anbefalt å trene for alle, uansett om man er gravid, ammer eller ingen av delene. Kroppen har bare godt av trening og mosjon!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Nå hadde vel HI tatt keisersnitt så jeg ville ha sjekket med legen før jeg gjør magemusklene i 30 days shred. Jeg hadde ikke kunnet gjort de 3 måneder etter mitt keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 OK, beklager. Trodde det var den slanke-pillen. Men uansett så for mye og har trening er ikke bra for barnet pga miljøgifter som er lagret i kroppsfettet. se link: http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Mors-kosthold/I-ammeperioden/Er-det-greit-a-slanke-seg-nar-man-ammer/
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg hadde også keisersnitt og begynte trene magen ca 2 mnd etter snittet, tre måneder etter snittet hadde jeg ikke hatt problemer med disse øvelsene (ihvertfall ikke nivå 1). Men vi er alle forskjellige så du må nesten prøve deg frem. Vanlige situps kan du jo uansett begynne med, ikke noe problem å bytte ut de litt tyngre mageøvelsene med vanlige og skrå situps frem til du langsomt blir sterkere. Kjøp DVDen, også prøver du, du trenger ikke ta den helt ut, men modifisere øvelsene litt. Damene på filmen bruker manualer på 3 kilo, du kan jo bruke halvlitersflasker med vann som da vil veie en halv kilo eller ikke bruke vekter i det hele tatt. Du trenger ikke hoppe så høyt osv. Du trenger heller ikke bytte til nivå 2 etter 10 dager, du kan fortsette med nivå 1 til du er strekt nok til å gjennomføre alle øvelsene med 3-kilos vekter om du vil.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk for svar alle sammen! Tror nok jeg blir å prøve meg på dette treningsopplegget. Får ta det litt med ro med magemusklene. Og passe på å spise nok mat...tror ikke det blir så vanskelig;) Trenger jo å stramme opp kroppen! Selv om jeg er nede i samme vekt som før graviditeten, så er magemålet ca 10cm større..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå