Lovemelikeyoudo Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg får nå ca 4800 kr i mnd (fulltidsstudent)høyskole...hva mener de med sommeren, juni, juli og august?
Pysa Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 da jeg var student (i middelalderen), var sommeren bare to mnd, sånn lånekassemessig.
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Ja, fordi i august begynner jo semesteret igjen.Men jeg får vel penger som vanlig nå i mai uten å måtte sende inn gjeldsbrev først?
1881 Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 4800 kroner for og være fulltidstudent?? Det kan da vel ikke stemme helt? Men du får nok de 20000 fordelt på hver måned fra måneden du er innvilget fødselstipend!
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 men permisjonen min begynte sist oktober! Synes også 4800 er lite, men får 17 000 to ganger også da...
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Jeg gjetter at de kanskje mener ut resten av permisjonen din, sommeren inkludert. Da vil summene stemme noenlunde?
Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2010 hmmm..ja kanskje det, altså mai, juni, juli og halve august....men hvorfor får jeg mail om at "Søknaden er behandlet" nå? Har jo fått permisjonspenger av dem hele tiden...
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Sommerutbetalinger behandles vanligvis separat og gis melding om rundt nå. Det vedtaksbrevet du har fått tidligere inneholdt antagelig bare utbetalingsoversikt frem t.o.m. mai.
Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2010 ahh ok. Takk;) Men er det kun for juni og juli? Får man altså mer om sommeren?
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Nei, sommerutbetalinger bruker å være de samme som du har fått per måned ellers. Derfor gjetter jeg at du nå har fått vedtak helt frem til permisjonsslutt, uten at jeg er sikker. Det står antagelig i vedtaksbrevet du har fått nå eller det du fikk forrige gang, men trolig formulert på en så krøkkete måte at du må finlese fem ganger før du oppdager at de har nevnt det. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå